wtorek, 27 maja 2008

152. Babeczki z owocami

Babeczki z owocami

Składniki: 2 szklanki mąki krupczatki, 2 żółtka, 150 g masła, 1/3 szklanki cukru pudru, 2-3 opakowania budyniu, dowolne owoce

Składniki ciasta posiekać nożem, wyrobić, włożyć do lodówki na 40 minut. Po tym czasie wyłożyć ciastem foremki na babeczki wysmarowane wcześniej masłem. Piec około 15-20 minut w temperaturze 190oC. Ostudzić. Budynie ugotować w połowie zalecanego mleka, jeszcze gorący szybko wyłożyć na babeczki, udekorować owocami. Smacznego!

8 komentarzy:

atina_bc pisze...

A ja w sobotę stałam przed foremkami na babeczki i zastanawiałam się, czy kupić. Dlaczego ja ich nie wzięłam???:-( Twoje babeczki są super. Mam na nie wielką ochotę:-)

wedelka pisze...

No i obśliniłam klawiature :PP Wyślij mi taką jedną na maila, co? Bo straaasznie apetycznie wyglądają :) Pozdrawiam ciepło :)

majanaboxing pisze...

Sliczne!!! :)

mysza_klapsiara pisze...

@atina: To nie pozostaje nic innego jak tylko wrócić do sklepu i kupić. :) Ja długo zwlekałam z kupnem foremek, a babeczki na innych blogach we wszelakich możliwych odsłonach kusiły :). Zamierzam dokupić kolejny komplet, bo jeden to zdecydowanie za mało.
@wedelka: Próbowałam i próbowałam, ale nie chciała przejść tłusta jedna ;) Za duży dobytek dźwiga na swoim budyniowym grzbiecie!
@majana: dziękuję!

zaniedbywalna pisze...

Mój mąż mówi do mnie "moja babeczko". I ponoć smakuję mu ze wszystkim;)

cinnamon_mm pisze...

Niedobra kobieto! Uwielbiam takie babeczki, a nie mogę ich jeść! ;D

Gość: , core.faith.pl pisze...

te babeczki są przepyszne:)

mysza_klapsiara pisze...

@gość: :)