wtorek, 21 października 2008

211. Risotto szmaragdowe (Emerald green risotto)


Ingredients: 1,5 l bouillon, 5 tablespoons white red wine, 250 g diced spinach, 4 tablespoon olive oil, 1 small diced onion, 2 diced garlic cloves, 350 g Arborio rice, salt and pepper, pinch of nutmeg, pinch of dry basil

Heat olive oil in a large, heavy-bottomed saucepan over medium-high heat. Add the onion and garlic; cook and stir until the onion begins to turn golden brown, about 5 minutes. Pour in the rice, and stir until the rice is coated in oil and has started to toast, 3 to 4 minutes. Reduce the heat to medium and stir in white wine. Cook and stir until the wine has mostly evaporated, then stir in one third of the bouillon; continue stirring until incorporated. Repeat this process twice more, stirring constantly. Stirring in the broth should take 15 to 20 minutes in all. Add the spinach, cook until tender. Stir in yhe nutmeg and basil.

9 komentarzy:

graszkarybka pisze...

Mnie sie bardzo podoba:))) Zreszta poprzednia szata tez byla niczego sobie, ale ta jest jeszcze lepsza. Fajnie, ze jestes. Pozdrawiam serdecznie

wedelka pisze...

Szablon mi sie podoba, ale nie wiem, czy wiesz, że nie pod każda przeglądarką wygląda tak samo. Ja używam Crazy Browser (nakładka na IE) i tam rozjechało się to menu : zupy, sałatki itp. Nie są one w poziomie, tylko ułożyły mi się ponowo, jedno nad drugim, i wjezdzaja na przepis. W firefoxie wszystko jest git :) Nie chciałam się czepiać, po prostu zboczenie żony informatyka ;) Chciałam Ci tylko powiedzieć, ze jesli ktos uzywa takiej przegladarki jak ja, to widzi ten szablon troche inaczej. Komentarz możesz usunac, bo zbyt dlugi mi wyszedl :P Pozdrawiam cieplo :))

mysza_klapsiara pisze...

Ściągnęłam CrazyBrowser (wersja 2.01) i u mnie wszystko w porządku, pod explorerem, firefoxem i operą też.

wedelka pisze...

Hihihi..to może po prostu mam problemy ze wzrokiem ;) Nie no, a tak serio, to menu faktycznie jest u mnie rozjechane, ale moze to kwestia jakichs ustawień u mnie w takim razie. Już się nie czepiam i życzę spokojnej nocy. Dobranoc :))
Ps. A która wersje explorera masz? To pytanie od mojego męża, bo się nagle bardzo tym zaciekawił ;) Pozdrowionka :)

mysza_klapsiara pisze...

Mam Explorera w wersji 7, tego, który jest wraz z Vistą.

grumko pisze...

U mnie wszystko wygląda perfekcyjnie i na pewno może się podobać;-)

majanaboxing pisze...

Myszko risotto wygląda przepysznie, chcialabym kiedys sprobowac takiego.:)
Co do szaty graficznej - juz sie wypowiedziałam - jest przeslicznie, wyraznie, super! :) Bardzo mi sie podoba :)) U mnie wszystko widać dobrze - IE 7. Na Operze tez :)
Pozdrówka.

zemfiroczka pisze...

No, no - szablon Francja elegancja ;) A już się przestraszyłam, że blog będzie zastrzeżony, ale widzę, że to tylko na czas zmian było, ufff ;)

Risotto ze szpinakiem jeszcze nie robiłam, zatem do zapisania.

A przez Operę wszystko gra!

pozdrówka

notme-gotuje pisze...

Ja tez lubie risotto ze szpinakiem samym lub z dodatkami, pycha. :)
Uspokaja? Tak, w zaleznosci ile doda sie wina ;) - zarcik :))