czwartek, 19 lutego 2009

Tydzień kuchni czeskiej - podsumowanie

 
Udało się! Oto obiecane podsumowanie naszej czeskiej zabawy. Potrawy możecie przeglądać, klikając na poszczególne obrazki.  Jeśli któryś z przepisów pominęłam lub znajdziecie jakiekolwiek błędy, piszcie. 





 


Dziękując za wspólną zabawę, przygotowałam małą niespodziankę dla autorów trzech wyróżnionych przeze mnie przepisów. Mam nadzieję, że prezent w postaci wyboru reportaży Mariusza Szczygła, choć niekoniecznie kulinarny, sprawi Wam przyjemność.  



 


Wybór nie był łatwy. Samo przejrzenie grubo ponad setki przepisów zajęło mi kilka godzin! ;)  Postanowiłam wyróżnić:


- Mico z blogu Olive and Flour za niezwykle apetyczną propozycję śniadaniową. (Ten kto zagląda na mój śniadaniowy blog nie powinien być zdziwiony :) )


- Tilianarę z blogu Kuchnia szczęścia za smaczne połączenie dwóch czeskich smaków - zupy czosnkowej z chlebową


- Irenę i Andrzeja z blogu Kuchnia Ireny i Andrzeja za szczególne życzenia urodzinowe (no nie mogłam się powstrzymać!) i jedyną w naszej zabawie odsłonę karpia, tak popularnego w kuchni czeskiej

Proszę prześlijcie mi na mój adres e-mai wasze dane, tak abym mogła wysłać wam prezenty.

Pozdrawiam ciepło i jeszcze raz miłego oglądania!

16 komentarzy:

zemfiroczka pisze...

No i super! :)

atina_bc pisze...

Myszko jak zwykle cudowne podsumowanie! jeszcze raz dziękuję za cudowną zabawę:) Pozdrawiam!

Gość: kawusia35, ip-89-174-122-247.multimo.gtsenergis.pl pisze...

Myszko jestem pod wrażeniem podsumowania(kawał dobrej roboty i bardzo pomysłowej)Pozdrawiam i dzięki za zabawę

Gość: asieja, chello089079183191.chello.pl pisze...

Myszko,
ale to pięknie zrobiłaś!
:-)

majanaboxing pisze...

Myszko, przecudne podsumowanie ! Warto było czekać :))) Napracowałaś się , jestem pod wrażeniem :)) Cudownie bylo razem gotować po czesku . Wiele się nauczyłam, jak zawsze podczas naszych wspólnych kulinarnych zabaw. Pozdrawiam ciepło i dziękuję raz jeszcze :***

tilianara pisze...

Wow, nie wiem co mam powiedzieć ... strasznie dziękuję za to wyróżnienie :*

Podsumowanie zrobiłaś Myszko rewelacyjne. Jeszcze nigdy nie widziałam tak pomysłowych podsumowań jak u Ciebie - gratuluję wyobraźni, umiejętności i chęci :) A przede wszystkim gratuluję pomysłu na taką smaczna zabawę i inspirację kuchnią naszych sąsiadów :) Czekam na następne zabawy kulinarne :)))

Gość: Krokodyl, aapy96.neoplus.adsl.tpnet.pl pisze...

Piękne podsumowanie. :-) Prezenty też w temacie. ;-) Miło to sie ogląda, naprawdę. :-)

olalala77 pisze...

Wow, jakie świetne podsumowanie :)! Czekam na kolejne kulinarne akcje i dziękuję za tak wspaniałą zabawę, jaką był ten Czeski Tydzień :).

wedelka pisze...

Cudne podsumowanie Myszko :) Dziękuję za wspólną zabawę. Pozdrawiam ciepło :)

Gość: mafilka, aejo217.neoplus.adsl.tpnet.pl pisze...

Piękne to jest!
Dzięki za zabawę :-)

Gość: mico, aaka249.neoplus.adsl.tpnet.pl pisze...

jeju, myszo... ale jestem totalnie zaskoczony. Strasznie dziekuje. W moim przekonaniu wiele innych publikacji zasłużyło bardziej na to wyróżnienie, ale z drugiej strony - rozumiem bardzo dobrze twoją miłość do śniadań.
Strasznie dziękuję wszystkim za wspólną zabawę - to było dla mnie fascynujące odkrywać jak bardzo nic nie wiem na temat kuchni czeskiej, mimo, że początkowo miałem inne zdanie. A jeszcze bardziej niezwykłe było patrzeć jak wyszukujecie, wygrzebujecie, wykopujecie, z przeróżnych źródeł informacje, ciekawostki i przepisy czeskie, z taką pasją. Strasznie jestem tym zachęcony.

Ps. Myszo - piękna ta podsumowująca flashka, Z reszta jeśli chodzi o grafikę i design, to muszę ci wyznać, ze twój blog jest dla mnie ogromną inspiracją, jak również ciągłym wyrzutem sumienia, że wciąż nie mam czasu się zabrać porządnie za swojego... :P

Gość: Fatima Umm Hurajra, 81-66-103-59.rev.numericable.fr pisze...

jakie fajne podsumowanie... napracowalas sie myszko :)
dziekuje za wspolna zabawe i gotowanie :)

notme-gotuje pisze...

Myszko i ja dziękuję Ci bardzo za wspólną zabawę! Oryginalne podsumowanie, za Flasha? podziwiam, ja nie mam do niego cierpliwości. :)
Gratulacje dla zwycięzców! :))

Pozdrawiam serdecznie!

Gość: mico, aalk42.neoplus.adsl.tpnet.pl pisze...

Myszko, czy tylko mi flashka podsumowujaca nie dziala?
Chcialem skorzystac z niektorych przepisow, a tu nic...

mysza_klapsiara pisze...

@mico: u mnie też nie działa. jest wrzucona na serwer zewnętrzny, zaraz sprawdzę, co jest nie tak.

mysza_klapsiara pisze...

Już powinno być ok.