czwartek, 29 października 2009

Kulinarna fotografia i wybór odpowiedniej lustrzanki. Canon a może Nikon?

Jedna z kampanii blogvertising, a mianowicie skąpiec.pl obudziła we mnie małe tęsknoty ;). Na razie to tylko dalekie plany, a nawet może marzenia, ale wizja nowego aparatu kusi i to bardzo. Mój wysłużony Nikon nie spełnia do końca moich oczekiwań. Umorusany, ze śladami mąki na korpusie, z KITowym obiektywem czeka na podmianę i zakup nowej lustrzanki. W ogóle marzę o bardziej profesjonalnym sprzęcie. Coraz częściej przeglądam zagraniczne strony profesjonalnych stylistów, fotografów i... zazdroszczę! Pomysłów, zaplecza, umiejętności. I tyle chciałabym się nauczyć! Wiem, że przede mną długa droga i że nowy Nikon, Canon czy inne lustrzanki nie załatwią wszystkiego, ale tak już mam, że jako wielki gadżeciarz przywiązuję dużą uwagę do sprzętu. I gdyby tylko miałby choć trochę pomóc mi w robieniu lepszych zdjęć, to nie wahałabym się w ogóle... gdyby tylko finanse pozwoliły ;).
Wybór jeszcze przede mną, ale tak swoją drogą ciekawa jestem, jakie aparatów używacie? Patrząc na Wasze zdjęcia (czy to na blogach czy regularnie odwiedzanym fotoffi) czasami zaskakuje mnie ich profesjonalizm! Królują nadal automaty czy jednak lustrzanki? A jeśli te ostatnie to Canon, Nikon czy może promowana ostatnio Sony? Jeśli dojdzie do zakupu, pewnie ciężko będzie mi się zdecydować. Teraz towarzyszy mi Nikon, ale pierwszym moim aparatem był Canon, do którego też mam wielki sentyment. A jakie są Wasze typy? (to taka mała ankieta w ramach odskoczni od tematyki kulinarnej ;)).
A może przyjdzie mi z pomocą skąpiec.pl czy inny podobne serwisy i porównanie cen konkretych modeli? Opinie użytkowników serwisu (tj. skąpiec.pl) również mogą okazać się przydatne. To lecę podpatrzeć. Na razie lektura musi mi wystarczyć. Grunt to być przygotowanym!

Reklama Na Blogach

Brak komentarzy: