środa, 30 grudnia 2009

Najlepsze z najlepszych 2009

Kochani wielkimi krokami zbliża się koniec roku, czas więc na małe podsumowania. Zapraszam Was wszystkich do błyskawicznej zabawy. Poszperajcie we wpisach na swoich blogach i wybierzcie jeden, Waszym zdaniem najlepszy przepis roku 2009. Prześlijcie go na mój adres - mysza_klapsiara[at]gazeta.pl, razem ze zdjęciem, linkiem do przepisu na Waszym blogu oraz Waszym nickiem. Akcja ogłoszona zostanie na Durszlaku, tak więc również tam możecie zgłaszać swoje propozycje.


W taki oto sposób powstanie fantastyczny zbiór najlepszych przepisów kulinarnych roku 2009, który umieszczę w specjalnych podsumowaniu. Zgłaszać swoje propozycje możecie do poniedziałku, 4 stycznia 2010.


Zapraszam wszystkich serdecznie! Mam nadzieję, że zbiór będzie pokaźny i stanie się fantastycznym pretekstem do przyjrzenia się bliżej blogom z naszego małego kulinarnego świata :)


2009


Kod banera:



Przyłącz się do tej akcji w serwisie Durszlak! (UPDATE: akcja będzie dostępna na durszlaku tuż po jej zaakceptowaniu)

16 komentarzy:

Edyta pisze...

Podoba mi się ten pomysł, więc z chęcią dołączę :)
Ale wybór będzie trudny...

cukrowa wróżka pisze...

Pomysł świetny, ale wybór trudny, racja. :]

gosiakr76 pisze...

Ciekawy pomysł! Dobrze, że bloguję dopiero 5 miesięcy-łatwiej będzie coś wybrać. zabieram banerek:-))

aga-aa pisze...

się przyłączam :)

dorotus76 pisze...

A mi się podoba banerek - jest profesjonalny!
:)

Majana pisze...

Chyba spróbuję coś wybrać. :)) Bedzie ciężko zdecydować się na jeden ,ale spróbuję:)
Cudny banner Myszko!:)

Majana pisze...

Myszko, dlaczego nie mogę wejść na Twoją stronkę www.knedlik.pl normalnie, tylko muszę szukać w googlach? Jak chcę wejść z linku na moim blogu to pokazuje mi "strona w budowie".

A co do akcji już wybrałam i wrzuciłam na durszlak. Czy jeszcze wysyłać do Ciebie linka?

Pozdrawiam noworocznie i zyczę wszystkiego co najlepsze w Nowym RokU!:))

mysza_klapsiara pisze...

@majana: już wszystko działa, możesz wchodzić na stronę klikając na link. Nie miałam ustawionego przekierowania, stąd problem.
Co do akcji, nie ma potrzeby wysyłania linka. Wszystkie wpisy zgarnę z durszlaka.
Również samej pomyślności życzę!!!

Majana pisze...

O, teraz jest super Myszko:)

malta_79 pisze...

Myszko świetny pomysł! Dołączyłam do akcji! Na gastronauci.pl dowiedziałam się, że mieszkasz rzut beretem ode mnie!

mico pisze...

kurka na murku! spóźniłem się, ślag by to...
Pierwszy kuchcik się pochorował i ja tak zaaferowany tym wszystkim, że mi pouciekało wszystko... no nic, może za rok.
Pomysł fantastyczny!

Dorota Bulbiak pisze...

oj, ja też przegapiłam :(

aga-aa pisze...

Myszko i jak tam? zebrałaś te przepisy?

mysza_klapsiara pisze...

@aga-aa: Tak, już chyba mam wszystkie, podsumowanie do weekendu powinno być na stronie :)

aga-aa pisze...

fajno !:)

Joanna pisze...

I jak tam podsumowanie ?