środa, 2 grudnia 2009

W odwiedzinach u Królowej Śniegu - drugi etap konkursu

Ta daaam! Przedstawiam wam pięć finałowych zdjęć, których autorzy mają szansę wygrać nowiutką lustrzanką Nikona. Od teraz poprzez komentarze na blogu możecie głosować na, waszym zdaniem, najlepszą fotografię (każda ma przyporządkowany numerek, wystarczy wpisać go w treść komentarza). Wybór finałowej piątki był naprawdę trudny. Niejednokrotnie byłam pod wrażeniem waszej pomysłowości. Ale wybrać musiałam. tak więc oto nasi finaliści (w kolejności przypadkowej):

 


Zdjęcie nr 1, autor: Dorota Bulbiak


1


Zdjęcie nr 2, autor: Trufla


2


Zdjęcie nr 3, autor: Agata


3


Zdjęcie nr 4, autor: Paweł Kopeć


4


Zdjęcie nr 5, autor: Maja Wesołowska


5



Głosować możecie do 14 grudnia 2009 roku!


UPDATE: Każdy może oddać TYLKO 1 głos. Wszystkie podwójne komentarze (również te przy których podano ten sam adres email) zostaną skasowane.


UPDATE 2: Przy głosowaniu proszę podawać aktywne adresy email. Wszystkie komentarze zawierające nieaktywny lub fikcyjny email zostaną usunięte.

1 015 komentarzy:

1 – 200 z 1015   Nowsze›   Najnowsze»
majka pisze...

Ja oddaje swoj glos na zdjecie nr 3.

agata pisze...

Czy to będzie nie fair, jeśli zagłosuję na siebie samą? Zaryzykuję! Zdjęcie nr 3 jest najlepsze!:) (choć i pozostałe bardzo urokliwe!)

marek pisze...

Jeżeli odwiedziny u KRÓLOWEJ, to tylko na zdjęciach nr 3.Wykwintne, eleganckie i subtelne nakrycie i aranżacja stołu . Tak właśnie wygląda to u Królowej śniegu. Byłem, widziałem !

Ania pisze...

A mnie się podoba nr 5

zubejda pisze...

skoro nr 3 głosuje na siebie, to ja dam głos na foto nr 4 :)

piotr pisze...

Zdjęcie nr 3 jest najlepsze

Paweł pisze...

Zdjęcie nr 3 !!!!!

bartes pisze...

Zdjęcie nr 1 ;o)

bloo. pisze...

zdecydowanie numer 5 :)

Dorota Bulbiak pisze...

Ja też głosuję na swoje zdjęcie nr 1, chociaż oczywiście podobają mi się wszystkie :).

sopelek pisze...

Najładniejsze jest zdjęcie nr 3 !

Magda pisze...

a ja głosuję na 4, przyda się mu dobry aparat. Reszta zrobiona aparatami dużo lepszymi, więc nie ma co.

Ivon pisze...

A mnie oczarował bałwanek i zdjęcie numer 1.

Gratuluję Wam !!!!

pinkcake pisze...

Zdjęcie nr 2.

Krokodyl pisze...

Wszystkie ładne, naprawdę. :-) Z wszystkich ładnych wybieram jedynkę. :-)

Atina pisze...

głosuję na zdjęcie nr 2

Majana pisze...

Zdjęcie numer 2 ! :)

dorotus76 pisze...

Zdjęcie nr 1 :)

Zagłosujcie na mnie w konkursie “W odwiedzinach u Królowej Śniegu” | Pozytywna Kuchnia pisze...

[...] z białego sera stojącego obok chlebowej chatki i mącznego śniegu można zagłosować na blogu Knedlik, poprzez zostawienie tam komentarza o treści “Zdjęcie nr [...]

Krzysiek pisze...

Głosuję na zdjęcie nr 1!

Anna pisze...

5

karol pisze...

oddaje glos na zdjecie nr 5

Joanna pisze...

Zdjęcie nr 5

szarlotek pisze...

Trudny wybór, ale z królową Śniegu to zdecydowanie kojarzy mi się zdjęcie nr.5

Danusia pisze...

2!

Jola Ż. pisze...

Zdjęcie nr 1!

Pedro I LO pisze...

dla mnie tez Zdjecie nr 1 :)

Raf pisze...

zdjecie nr. 1, balwanek przeslodziak ;)

wlabi pisze...

zdjęcie nr 4

n_zak pisze...

Miałam napisać dokładnie to, co Szarlotek :)

5

Tad pisze...

a mi jest smutno, ze moje nie przeszło. tak się starałem...

Bea pisze...

zdjecie numer 5 !!

wedelka pisze...

Wahałam się między fotkami 2 i 4...ale ostatecznie bardziej mi się podoba nr 2 :)

Renata pisze...

wow ale trudny wybór ale najbardziej lodem wg mnie powiało ze zdjęcia nr 5 i na nie oddaję swój głos :))

Nina pisze...

zdjecie numer 5

Natalia pisze...

nr 5

ula pisze...

A gdzie na trzecim zdjęciu jest potrawa? bo ja widzę tylko dekoracje....

Trmr pisze...

nr 1 wymiata!

mysza klapsiara pisze...

@ula: zdjęcie jest doskonałą interpretacją hasła przewodniego konkursu. Jak to określiła sama autorka zdjęcia - "Królowa Śniegu nakryła do stołu i zaprasza na kolację- pewnie będzie zimny bufet :)"

Sebastian pisze...

Glosuje na zdjecie nr 1 :) Balwanek kuzynki wymiata :)))

Kinga pisze...

Zdjęcie nr 3 !!! ZDECYDOWANIE !!! :)

andziora pisze...

głosuje na zdjecie nr 3

Ola pisze...

zdjęcie nr 5 :) Prawdziwa atmosfera pałacu Królowej Śniegu.

Budzia pisze...

głosuję na zdjęcie numer 1:)

agata pisze...

2 najlepsza :)

Tusia pisze...

nr 4 :)

gosiakr76 pisze...

wszystkie są ładne, choć nr 3 jest najzimniejszy, wysmakowany, elegancki-godny Królowej

pit pisze...

nr 3

Mikołaj pisze...

Głosuję na zdjęcie nr 3!
Mikołaj W.

cozerka pisze...

3 i wpraszam się do Królowej na kolację.

Iście królewskie i śnieżno białe :D

Paweł pisze...

Głosuję na zdjęcie nr 3

magda pisze...

nie ma wątpliwości! 0oczywiscie , ze 5!

Dominika pisze...

,,przedstawiające potrawy i stylizacje potraw nawiązujące do krajobrazu zimowego,,

Z tego co widzę, zdjęcie nr. 3 nie spełnia twoich wymogów, mimo że jest bardzo urokliwe.
Trochę nie fair, głosuję na 5 :)

Leszek pisze...

5 jak nic :) jest po prostu ładne a nie przekombinowane jak pozostałe.

Sylwia pisze...

Ostatnie zdjęcie jest takie... orzeźwiające, a jednocześnie świąteczno-zachęcające do spędzenia przemiłego gorącego wieczoru... Fotka nr 5!!!

wiosenka27 pisze...

Bałwanek jest uroczy:) więc głosuję na 1:)

nnn pisze...

Zdjęcie 3 najlepsze :-)

misiurysiu pisze...

nr 5

TomeK pisze...

głosuję na zdjęcie nr 1.

max pisze...

zdjęcie nr1

Aska pisze...

Zdjecie nr 5 jest najbardziej lodowe i tematyczne:)

mysza klapsiara pisze...

@Dominika: Gwiazdka równie dobrze może być lukrowanym ciasteczkiem, a to już jedzeniem jest :).

Gosi@ pisze...

bardzo ciezki wybor,ale chyba nr 5 najbardziej mi sie kojarzy z tematem

trufla3 pisze...

dziękuję za wyróżnienie mojego zdjęcia:)

ewelina pisze...

zdjęcie numero 5 :)

Paweł pisze...

Coz nie wypada glosowac na siebie ;) wiec glosuje na nr 5 ale jak to napisala Magda przydal by mi sie apart ;)

pozdrawiam (numer 4)

ja_ty_on_ona_ono_my_wy_oni... pisze...

lanserski bałwan rulez. Zdjęcie nr 1

Tomasz pisze...

nr 4

Jacek pisze...

Zdjęcie nr 1 najbardziej urocze!

karolka pisze...

zdecydowanie 3

mmoskwa pisze...

Głosuję na nr 4!
To zdjęcie się wyróżnia! Jest prawdziwe, żywe, realistyczne! A nie typowo studyjne jak pozostałe.

Typowy smakowity zimowy grzaniec, aż ślinka cieknie :)

Alicja pisze...

Zdecydowanie zdjęcie nr 4.
Już czuje jak cały mój lodowy pałac przepełnia zapach tego winka:) mniam mniam;) Królowa Śniegu:D

Dorota pisze...

Zdecydowanie nr 4!!! no i uwielbiam grzane wino :);)

Gosia pisze...

zdjęcie nr 1

Asia pisze...

Zdecydowanie nr 4!Pozostałe osoby mają już dobre aparaty no i to... grzane wino;)

wojtek pisze...

nr 4

Marika pisze...

Głosuje na nr 3!

kalish pisze...

Podoba mi sie zdiecie 3!

MICHAU pisze...

3 !!!!

olka ry pisze...

tylko 3 :) piękne

dawid pisze...

oczywiscie ze zdjecie nr 3!

Mateusz pisze...

trójka!

Kuba pisze...

Głosuje na zdjęcie nr 3

beata pisze...

zdjęcie nr 3 :)

dorota pisze...

głosuję na zdjęcie numer 4! takie właśnie są odwiedziny u Królowej śniegu!

michał pisze...

zdjęcie nr 3

basia pisze...

mój głos oddaję na zdjęcie numer 3!

szarlotka pisze...

zdecydowanie najbardziej podoba mi się zdjęcie numer 3!

jagoda pisze...

foto nr 3!

pat pisze...

no raczej, że zdjęcie nr 3!

cin. pisze...

zdjęcie numer 3!!!!!!!!!! :)

A Lewandowska pisze...

3

Marek pisze...

Oczywiście zdjęcie nr 1

Adam pisze...

zdjęcie nr 1 najładniejsze

Andrzej pisze...

fotka nr 4 ,bardzo na czasie...

Cygs pisze...

nr 3 - arcydzieło

Justa pisze...

głosuje na zdjęcie nr 4 :)!!!!!!!

Sylwia pisze...

nr 3 swietne!!

Renia pisze...

Głosuję na zdjęcie nr 1! śliczne

Agnieszka Klawe pisze...

Fota nr. 3 !!

Natalia pisze...

Zdjęcie numer 3!!!!

marta pisze...

Głosuję na zdjęcie nr 3!!
mega mega mega:)

Tad pisze...

Zgadzam się z innymi- zdjecie nr 3 to żadna potrawa. świąteczne ozdoby i sztućce chyba są niejadalne, a w regulaminie było o POTRAWIE. to rzeczywiście nie fair

Tad pisze...

a na dodatek to nie jedno zdjecie a 4- cóż ze ułożone w jedna kompozycję. każdy uczestnik mógł nadesłać JEDNĄ fotkę.

slawkoski pisze...

Bez wątpienia zdjęcie nr 4

Barbara pisze...

Śliczny ten bałwanek i jego domek /z piernika?/. Głosuję na zdjęcie nr 1

Aleksandra pisze...

Zdjęcie nr 4

gracha pisze...

Zdjęcie nr3 to zdjęcie z odwiedzin u Królowej Śniegu.Chciałabym tam być z tobą Agato. Głosuję na nr 3.

Mama pisze...

zdjęcie nr 1.

Grazyna pisze...

Zdjęcie nr 3

A pisze...

3

Hanna pisze...

zdjęcie nr 3

mariola pisze...

Zdjęcie nr 1

Marta pisze...

nr 3:)

Grażyna pisze...

Zdjęcie nr 3!!!!!

maria pisze...

zdjęcie nr 3

markaron pisze...

zdjęcie nr 4

karolcia pisze...

zdjęcie nr 4

mysza klapsiara pisze...

@Tad: rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale wybrałam 5 najlepszych propozycji. W regulaminie nie określiłam jasno, że nie akceptuję "kolaży" (a te popularne są na kulinarnych blogach), tak więc propozycja Agaty się załapała. A dodatkowo jak jak już pisałam, biała gwiazdka na serwetce równie dobrze mogła być lukrowanym ciastkiem, tak więc potrawa jest. Mam nadzieję, że choć trochę rozwiałam wątpliwości. Pozdrawiam ciepło.

Dorota pisze...

Głosuję na fotkę nr 1

agatka pisze...

numer 3 !!!

Agnieshka pisze...

zdjęcie nr 3

Ela pisze...

Zdecydowanie zdjęcie nr5!
Pozdrawiam

agata pisze...

Myszo- bardzo dziękuję, że stajesz w mojej obronie! Na zdjęciach faktycznie są ciasteczka. Cytrynowe. Co więcej, upieczone przez samą Królową,a rajskie jabłuszka- z jej sadu!:)

paź królowej pisze...

Najpiękniejsze jest zdjęcie nr 3. Na pewno zostało zrobione w sali bankietowej Lodowego Pałacu !
Tak na marginesie.Myślę, że Tad powinien zajrzeć do książki kucharskiej. Tam znajdzie zdjęcia potraw.

Ania pisze...

Zdjęcie nr 1! :)

Renia pisze...

zdjecie nr 1,,,zdecydowanie tak

Jakub pisze...

zdjęcie nr 4!!!

jurys pisze...

3 tylko i wyłącznie!

Waldek pisze...

Zdjęcie nr 1 Bałwanek bomba bo jest podobny do mnie

Waldek

Jelen pisze...

Zdjecie numer 3

gosia pisze...

zdjecie nr 1 :))) jest radosne jak cale swieta :)

Macio pisze...

1 The best

magda pisze...

NO BA!!! WIADOMO ZE NR 4 JEST NAJLEPSZY ;D

ALINA pisze...

zdjecie nr 1 jest cudne!!!!!!!!!przenosi mnie w zimowy krajobraz z bajki

Aga pisze...

zdjecie numer 3 oczywiscie :)

evelon pisze...

zdjęcie nr 3

Paweł pisze...

Ja proponuje ;) przyśpieszyć niech każdy wklei link do swojego profilu np NK, FaceBook czy GoldenLine i ten kto ma więcej znajomych ten wygrywa ;) bo chyba do tego ostatecznie sprowadzi się ten konkrus

Pozdrawiam
numer 4

Marek pisze...

zdjęcie nr 3

Kasia pisze...

zdjęcie nr 3

vonsko pisze...

trójeczka najbardziej klimatyczna

uhukgi pisze...

3 !!

amarantka pisze...

Głosuję na numer 4. Królowa śniegu często pomyka swoimi saniami to tu, to tam... i tak mi się skojarzyło...

michal pisze...

wszystkie konkursy tego typu do tego się własnie sprowadzają. kto zachęci wiecej znajomych ten wygrywa. tak jest zawsze nie tylko tutaj. głosuje na 4.

seba pisze...

Głosuję na pyszne zdjęcie numer 1!

kasia pisze...

głosuję na nr 1

Sole pisze...

3

basia pisze...

nr 4

jukejka pisze...

Wszystkie są śliczne, ale na zdjęciu nr 4 chciałabym się znaleźć :) I na nie głosuję.

babka pisze...

Oczywiście Zdjęcie nr 1, najbardziej oddaje klimat dotyczący konkursu.

Żaneta pisze...

3 :)

Marek pisze...

zdjęcie pierwsze jest najlepsze :) Numer 1!!

Patryk pisze...

wszystkie pikne ale jak dla mnie jedynka wygrywa...

Paweł pisze...

Zdjecie numer 3 jest najładniejsze i najbardziej profesjonalne.

pawullon pisze...

ja też głosuje na 3

Karolina pisze...

Zdjęcie nr 2 :)

Violet pisze...

3! Rewelacyjne!

Pati pisze...

Głosuję na zdjęcie nr 2 autorstwa Trufli

STROMA 15 pisze...

WYOBRAZNI! UŻYJCIE WYOBRAZNI..MOI MILI! MOŻE NA ZDJĘCIU NR 3 NIE MA POTRAWY..ALE PAŁACU KRÓLOWEJ ŚNIEGU TEŻ NIGDY NIE WIDZIALEM! "3" JEST NAJBARDZIEJ TAJEMNICZA! Kaj czeka.. Pewnie dostanie cos pysznego..

peter pisze...

nr 4 ;]

Sylwia pisze...

Tylko 1!

Paper pisze...

Nr 3
Nr 3
Nr 3

Łukasz pisze...

nr 4

ola pisze...

głosuję na zdjęcie nr 3 !

eliza pisze...

4!

izabella pisze...

Zdjęcie nr 4

Szpilka pisze...

Oczywiście, ze głosuje na Dorotę i zdjęcie nr 1

Mirabelka pisze...

Zdjęcie nr 5 jest niesamowite, ale wydaje mi się, że jego autorka ma już lustrzankę :P głosuję na nr 4 :) i dodam, że chętnie bym się poczęstowała zawartością kociołka ;D

Alicja pisze...

Głosuję na 1. :)

Paweł pisze...

1 ;)

natka69 pisze...

mnie sie podoba zdjęcie numer 1 .

mario pisze...

tylko fotka nr 4 super!!!!!!!!!!!

Ania pisze...

nr 4

Wojtek P. pisze...

Numer 3

gocha pisze...

super zdjecie nr.1 takie słodziutkie więc głosuje na nie mniam mniam :)

Natalia pisze...

najleeeeeeeeeepsze 3:D

Art pisze...

NR 3!

Piernik pisze...

Tylko zdjęcie nr 3!!!

Renatka pisze...

ten bałwanek jest prześliczny!!!!
rewelacyjny pomysł na bałwanka z sera i domek z chleba

Marek pisze...

mój głos na zdjęcie nr 3

Jacek pisze...

Czwóreczka ;) tj zdjecie 4

asiaaa pisze...

najladniejsze jest zdjecie nr 3

J pisze...

czwarte jest the best

sylka pisze...

głosuję na zdjęcie numer 3 :)))

acana pisze...

4 :)

Alutka pisze...

Zdecydowanie zdjęcie nr 4 - zawartość kociołka wygląda baaardzo zachęcająco :)

Kasia pisze...

Zdecydowanie zdjecie nr 3 !!!!

Ada pisze...

głosuję na zdjęcie numer 3

Michał pisze...

Głosuję za wytwornym zdjęciem nr 3

Renia pisze...

Głosuję na niepowtarzalny talent,,, Dorotko oczywiście zdjęcie nr 1.

AniaS. pisze...

Uważam, że bardziej niż drink na miano potrawy zasługuje ciastko. Zdecydowanie głosuję na zdjęcie nr 3

iksik2 pisze...

4 :)

Mama Neli pisze...

Przerażona jestem nieco wynikami głosowania - zdjęcie nr 1 raczej nie ma nic wspólnego z wizytą u Królowej Śniegu?!?!?!?!!? Zima w ogrodzie albo na polu - to może tak. Do tematu pasują zdjęcia 3 i 5. Wybieram 3!

Małgosia M-B pisze...

Zdjęcie nr 3!!

Pawel pisze...

zdj. numer 4!!!

kkowski pisze...

głosuję na zdjęcie nr 1, autor: Dorota Bulbiak

Karolka pisze...

Głosuję na fotkę nr 4! Po pierwsze fajne zdjęcie, po drugie - grzaniec napewno wyśmienity był!!:)):))

mico pisze...

a ja na 4 - za nieszablonowe podejście i dla tego, że tutaj na pewno by się dobry aparat przydał ;)

ps - czy mi się zdaje, czy niektórzy głosują tu po dwa razy? Na przykład tą panią w misiowej czapce widzę podwójnie...

mysza klapsiara pisze...

@mico: staram się na bieżąco usuwać podwójne głosy, bo te zdarzają się często ;), ale panią chyba przeoczyłam. Dzięki za czujność!

Garth ;) pisze...

nie wiem czemu trójka ma takie wziecie - chyba efekt znajomych, dla mnie troche nic nie przedstawia..

glosuje na 4 - bo przedstawia jakąś scenę z życia, a nie tylko jakiśtam obiekt - zasługuje na wyróżnienie

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 1015   Nowsze› Najnowsze»