wtorek, 15 grudnia 2009

W odwiedzinach u Królowej Śniegu - wyniki konkursu

Kochani czas najwyższy ogłosić laureata konkursu. Właścicielem nowej lustrzanki Nikon d3000 została Agata. Gratuluję serdecznie!



I jeszcze słów kilka o samym przebiegu konkursu. Zostawiliście grubo ponad 1000 komentarzy, chociaż nie wszystkie zostały zaakceptowane. Te zawierające nieistniejący e-mail i te ewidentnie się dublujące kasowałam, co zaznaczyłam wyraźnie we wpisie konkursowym. Nie oznacza to jednak, że nie zauważałam pewnych nadużyć ;). Komentarze z jednego adresu IP były częste, ale te zostawiałam ze względu na to, że pojawiały się w przypadku każdej fotografii, a poza tym i tak nie zmieniały nic w rankingu. Podobnie było z tymi pochodzącymi z różnych zewnętrznych portali ;). Możecie być pewni, że starałam się być jak najbardziej sprawiedliwa, śledząc na bieżąco przebieg głosowania.


Jeszcze raz gratuluję serdecznie i życzę miłego użytkowania nowego aparatu!

13 komentarzy:

Hmm pisze...

A te 200 komentarzy które zostały dodane dzisiaj są wszystkie poprawne? Każdy email w nich jest aktywny? Jakoś dziwnie wygląda tyle komentarzy dodanych dzisiaj przed zakończeniem konkursu, a w dodatku niektóre z nich mają dziwne nicki.

Hmm pisze...

A pozatym czy te ostanie 200 komentarzy na 3 było z różnych IP? czy tylko z kilku? (mając neostrade mozna szybko je zmienic)

mysza klapsiara pisze...

@hmm: Komentarze te są z wczoraj, tylko że nie miałam czasu ich wczoraj przejrzeć i akceptowałam je dzisiaj, tuż przed ogłoszeniem wyników. Maile są poprawne, w nicki nie wnikam, bo gdybym miała analizować każdy z 1000 komentarzy, byłoby ciężko. :) Co do IP doskonale zdaję sobie sprawę z możliwości manipulacji, ale na to nic już nie poradzę, niestety. Nie ukrywam, że konkurs nie nie należał do tych, w których wszyscy grali czysto, ale wszystko odbywało się zgodnie z regulaminem.

agata pisze...

Mimo obiekcji "Hmmmm" bardzo cieszę się z wygranej! Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy na mnie głosowali!

michal pisze...

na przyszłosc sugerowałbym powołanie niezaleznego jury- chocby 1- osobowego. ale zawsze to lepszy wybór niz publika. korzystajac z okazji zapytam czy w najblizszym czasie mozna liczyc ze jakas lustrzanka bedzie tu do wygrania?

mysza klapsiara pisze...

@agata: :), rozumiem że maila dostałaś? :) Wszystko potwierdzone?
@michał: no tak niezależne jury byłoby z pewnością lepsze, ale konkurs z założenia miał bazować na głosach czytelników. Pierwszej selekcji dokonywałam zaś ja, wybierając 5 finalistów z kilkudziesięciu zdjęć, a to już jakaś namiastka jury ;).
A jeśli chodzi o lustrzankę, to na razie nie mam w zanadrzu więcej na rozdaniu, ale jak tylko się to zmieni, dam znać :)

agata pisze...

jeszcze wczoraj wysłałam potwierdzenie! Nie mogłam z tym zwlekać, emocje mi nie pozwoliły:)

mysza klapsiara pisze...

@agata: to tylko czekać na przesyłkę :)

foto-grafik pisze...

Oto tryumf sprawiedliwości! Wygrało zdjęcie zdecydowanie najlepsze, wyróżniające się pomysłem, aranżacją przestrzeni i delikatną, subtelną formą.
Głosującym gratuluję wyboru, a Pani Agacie życzę dalszych sukcesów !

szym pisze...

Zdjecie ladne, ale srednio pokrywajace sie z tematem.
Jesli mialbym dodac od siebie jakies uwagi, to uwazam, ze slabe zdjecia wybralas do finalu. Nie chce mi sie wierzyc, ze nie bylo lepszych...ale skoro twoje zdjecia na blogu sa nijakie, bez wyrazu, to trudno sie spodziewac po twoim guscie cudow...

mysza klapsiara pisze...

@szym: ciekawa jestem twojego gustu...

foto-grafik pisze...

Panie Szym. Jak wynika z Twego wpisu jesteś osobą subtelną, grzeczną,obdarowaną wyrafinowanym gustem, no i dobrze wychowaną.
Ja natomiast chcę podziękować MYSZY. Śledziłem przebieg konkursu , więc wiem ile pracy i czasu musiała poświęcić jego przygotowaniu i moderowaniu głosowania. Przeglądałem też Jej blog i uważam, ze robi zdjęcia bardzo w porządku !
MYSZO ! Życzę Tobie sukcesów fotograficzno-kulinarno-noworocznych !!!

Dominika pisze...

Uważam że głosowanie w komentarzach to średnio sprawiedliwa forma wyboru, ale jak autorka bloga zadecydowała tak też zrobiła i wierzę że dopilnowała jak najlepszego przebiegu głosowania.

Co do samych zdjęć, uważam że mało z nich mieściło się w kanonach ,,potraw,, ; To takie typowo polaczkowe przyszłać jakieś zdjęcie z zastawą i powiedzieć że się czeka na Królową śniegu.

,,zdjęcia konkursowe będące interpretacją hasła przewodniego konkursu, przedstawiające potrawy i stylizacje potraw nawiązujące do krajobrazu zimowego, bieli i przeźroczystości, czyli śniegu i lodu.,, cytując samą autorkę bloga.

Pozdrawiam,
Dominika :)

Zdjęcie oczywiście samo w sobie ładne i mimo wszystko gratuluję zwycięstwa.