poniedziałek, 11 stycznia 2010

[R] Dove

Tych którym nie pasuje reklama na blogu, od razu zapraszam do wpisu wyżej ;). Pozostałych zachęcam do zadawania pytań (odnośnie pielęgnacji skóry, kosmetyków...) ekspertowi. Niby każdy wie, jak dbać o skórę, ale dopytać zawsze warto :). Pytania możecie zostawiać w komentarzach lub jeśli wolicie bardziej anonimowo, przesyłać je na mój adres mailowy (mysza_klapsiara[at]gazeta.pl). Wszystkie pytania przekażę dalej, a odpowiedzi opublikuję w kolejnym wpisie.


Dodatkowo będę mieć do rozdania 20 balsamów Dove z linii nawilżającej. Jutro podam szczegóły "promocji" ;).


UPDATE: dla pierwszych 20 osób, które wyślą do mnie maila z tematem Dove będę miała balsamy. Tak więc liczy się refleks i odrobina szczęścia. Powodzenia!

2 komentarze:

Dorota Bulbiak pisze...

Ja mam pytanie: jak w wieku trzydziestu lat pozbyć się trądziku, który ustępuje jedynie przy stosowaniu antykoncepcji hormonalnej, a po jej przerwaniu uparcie powraca? Czym może być to spowodowane?

maurycja67 pisze...

To w takim razie ja też mam pytanko do eksperta. Chciałam dowiedzieć się, czy jedzenie ostrych potraw ma bardzo negatywny wpływ na skórę?