poniedziałek, 15 lutego 2010

[R] Zadbaj o skórę - podsumowanie akcji

Powoli dobiega końca moja kolejna przygoda z produktami marki Dove. Jako ambasadorka marki przez ostatni miesiąc miałam okazję przetestować linię nawilżającą kosmetyków i podzielić się z wami moimi uwagami dotyczącymi jej stosowania.


Zainteresowanych odsyłam raz jeszcze (a może po raz pierwszy ;)) do recenzji następujących produktów:
Kostka myjąca Dove (Beauty Cream Bar)
Antyperspirant Dove (Dove Original)
Krem do rąk Dove (Beauty Hand Cream)
Pielęgnacyjny żel pod prysznic Dove (Beauty Care Shower)
Jedwabisty balsam do ciała Dove (Supreme Silk Lotion)
Intensywnie nawilżający balsam do ciała Dove (Intensive Lotion)
Balsam do ciała Dove (Beauty Body Lotion)
Krem intensywnie nawilżający do twarzy Dove (Intensive Cream)


Po prawie 6 tygodniach użytkowania mogę tylko potwierdzić, że linia nawilżających kosmetyków Dove jest warta zakupu. Przyzwoita, niezbyt wygórowana cena, dobra jakość i odpowiednie właściwości nawilżające. Wszystkie z kosmetyków naprawdę przypadły mi do gustu. I co najważniejsze, żaden z produktów nie spowodował u mnie żadnej reakcji alergicznej, a to zdarza się naprawdę często ;).


W trakcie trwania akcji cały czas mieliście okazję zadawać pytania ekspertowi, chociaż było ich stosunkowo niewiele, to mam nadzieję, że pani ekspert rozwiała wasze wątpliwości dotyczące pielęgnacji skóry.


No i mam nadzieję, że będziecie zadowolone z balsamów, które powinny dotrzeć do was wkrótce. Przyjemnego nawilżania!

2 komentarze:

Dorota Bulbiak pisze...

Balsam dotarł szczęśliwie. Ale nie mogę znaleźć odpowiedzi eksperta na moje pytanie :(.

mysza klapsiara pisze...

Dorotko, tutaj są odpowiedzi: http://knedlik.pl/blog/index.php/2010/01/24/r-ekspert-dove-radzi/#more-962 wydaje mi się, że odpowiedź na Twoje pytanie również się tutaj znajduje. Zaraz podepnę link w notce.