czwartek, 1 listopada 2007

59. Marchewka z groszkiem


Zaserwowałam ją jakiś czas temu mojej przyjaciółce. Danie, pomimo całej swojej prostoty, okazało się sterzałem w dziesiątkę. Bo smakowało, bo poproszona zostałam o jego kolejne wykonanie. Zaskakujące. Chociaż w sumie się nie dziwię. Ja marchewkę z gorszkiem uwielbiam. I chyba nigdy mi się nie znudzi.



  • 1 kg marchwi

  • puszka groszku konserwowego

  • masło

  • mąka pszenna

  • cukier, sól, pieprz

Marchewkę obrać, umyć, pokroić w kostkę. Ugotować do miękkości na parze. Dodać groszek, odrobinę wody, 2-3 łyżki masła. Doprawić do smaku cukrem, solą, pieprzem. Oprószyć mąką. Podawać gorącą. Smacznego!


Marchewka z groszkiem

1 komentarz:

cuda.wianki pisze...

ja tez uwielbiam! ale w mojej wersji jest bulka tarta zamiast maki.
pozdrawiam