sobota, 24 listopada 2007

72. Lody pomarańczowo-limonkowe (wersja ulepszona)


Przepis na te lody zamieszczałam na blogu w początkach jego działalności, ale z okazji weekendu cytrusowego postanowiłam go przypomnieć. Jest nieco zmodyfikowany jeśli chodzi o proporcje, do masy dodałam też cząstki pomarańczy. Pycha!



  • 500 ml śmietany kremówki

  • 175 g cukru pudru

  • skórka z 2 pomarańczy i 1 limonki

  • sok z 2 pomarańczy i 1 limonki

  • 1 pomarańcza

Do skórki z pomarańczy i limonki dodać sok i cukier puder, zamieszać. Dodać śmietanę. Ubijać do czasu, aż masa nie podwoi objętości. Dodać cząstki pomarańczy. Wlać do formy i włożyć do zamrażalnika. Lody są gotowe po min. 5 godzinach zamrażania. Smacznego!


Lody pomarańczowo-limonkowe

Lody pomarańczowo-limonkowe

Lody pomarańczowo-limonkowe

3 komentarze:

cuda.wianki pisze...

hmmm...skad wy wiecie o tych wszystkich weekendach z owocami,orzechami itp?? ja oczywiscie sie spoznilam i... jedynie pije niezliczone ilosci herbaty z cytryna! :-)

tatter pisze...

Wielkie dzieki za Twoj udzial w "Cytrusowym Weekendzie", zapraszam do mojego bloga na roundup :D

Gość: michalinka990, 87.116.246.22* pisze...

ha ha ha badzo głupie sa lepsze pomysły na zrobienie lodów