piątek, 21 grudnia 2007

91. Deser mokka


Dni kawy uznaję za otwarte :-)Moja pierwsza z propozycji - szybki i smaczny deser mokka. Doskonała propozycja dla zapracowanych łasuchów!



  • Biszkopt o średnicy 24 cm, przekrojony na 3 placki

  • 250 g sera mascarpone

  • 2 białka

  • 1/3 szklanki mocnej kawy

  • 150 g gorzkiej czekolady

  • 1/4 szklanki cukru

  • szczypta soli

Białka ubić na sztywno z łyżką cukru i szczyptą soli. Pozostałą część cukru wymieszać z serkiem. Połączyć ze sobą delikatnie pianę i masę serową. Czekoladę zetrzeć na dużych oczkach. Każdy placek biszkopta nasączyć kawą, posmarować serkiem, posypać czekoladą. Przed podaniem schładzać 2 godziny. Smacznego!


Deser mokka

Deser mokka

5 komentarzy:

malta_79 pisze...

Ja też świetowałam:
kociolstregi.blox.pl/2007/12/Filizanka-kawy-dwa-przepisy.html

Wesołych Świąt!!!

majanaboxing pisze...

I ja tez. Link juz wyslalam mailem,ale tu tez wkleje.
Pozdrawiam i zycze Wesolych pieknych Swiąt!!!
majanaboxing.blox.pl/2007/12/Dni-kawy.html

damalek pisze...

Ja robiłam to ciasto 1 grudnia - bardzo smaczne wyszło, ser genialny, nie za słodkie :) A kawowe święto dzisiaj obchodzę, zdjęcia już dziś pod wieczór :)

Dobrych, spokojnych Świąt :)

nougatine83 pisze...

Myślałam, że nie wezmę udziału. A jednak :D

nadeser.blox.pl/2007/12/CIASTECZKA-KAWOWE.html

Pozdrawiam świątecznie :-)

usmiecham-sie pisze...

A ja nie świętowałam, bo się spóźniłam:( Ale może następnym razem wynadrabiam:)