poniedziałek, 30 czerwca 2008

Football kulinarny - podsumowanie

Euro 2008 dobiegło końca, tak więc czas na podsumowanie naszych footballowych kulinarnych zmagań. Dziękuję wszystkim za udział we wspólnej piłkarskiej zabawie. Podziękowania są tym szczególne, że niewiele osób zdecydowało się na udział w tym wydarzeniu. Tak więc Atino, Cosiapaw, Cudawianki, Fizyco, Ireno i Andrzeju, Majano, Olgo i Zemifroczko - wielkie ukłony w Waszą stronę! Razem stworzyliśmy mocną drużynę (co prawda w niepełnym składzie ;), ale jakże skuteczną!).
Poniżej prezentuję podsumowanie w dosyć nietypowej formie. Po kliknięciu w każdego z piłkarzy ukaże się lista odnośników do poszczególnych przepisów. Miłej zabawy!
Jeśli ktoś z Was nie znalazł się w podsumowaniu, a brał udział w naszej zabawie, proszę o kontakt mailowy.


 




 

6 komentarzy:

atina_bc pisze...

Bardzo mi się podoba zrobione przez Ciebie podsumowanie:-) Dzięki za wspólną zabawę:-)

grumko pisze...

W szkole ze względu na moje "umiejętności" piłkarskie wstawiali mnie zawsze do bramki, a tu proszę jestem wysuniętym napastnikiem;-)

zemfiroczka pisze...

Ależ świetne boisko, a jaki skład, fiu fiu ;)

Dzięki za wspólną zabawę- lubię takie blogowe imprezowanie :)

pozdr ciepło-poniedziałkowo

cuda.wianki pisze...

alez slicznie to kochana przedstawilas! chyba nam wszystkim wczoraj ulzylo, ze hiszpania wygrala, co? dzieki, ze uwzglednilas mnie w zabawie, bo moj wysilek byl na serio niewielki... pozdrawiam, cudawianki z numerem 17! :-)

olgasmile pisze...

WItaj :)
Fantastyczne podsumowanie - świetny pomysł :) :) :)
Ja również dziękuję :) Bawiłam się świetnie, a co ważne nie było to proste zadanie, więc i wytężyć szare komórki musiałam :)
Mam nadzieję, że jeszcze wielokrotnie spotkamy się podczas blogowych imprez kulinarnych.
Pozdrawiam Olga Smile

Gość: fizyca, fhn90.internetdsl.tpnet.pl pisze...

pomyslow to Ci nie brakuje :)
super!