poniedziałek, 13 października 2008

209. Risotto z gruszką i serem gorgonzola (Pear and gorgonzola risotto)

Ingredients: 1 medium onion, 2 pears, 2 teaspoons butter, 3 tablespoons olive oil, 1,5 l bouliion, 500 g Arborio rice, 1 glass of dry white wine, 200 g gorgonzola, pepper

Fry the chopped onion and 1 peeled and chopped pear in the half of butter and oil over a low flame until it is just golden. Stir the rice, continue cooking for several minutes, stirring constantly lest the rice stick. Stir in the wine and continue cooking until it has evaporated. Begin adding broth a ladle at a time, When the rice is cooked stir in the cheese. Fry secon pear - chopped with the peel, add into the risotto.

8 komentarzy:

atina_bc pisze...

Lubię sery pleśniowe, a ta potrawa wygląda bardzo kusząco:-)

nina007 pisze...

Podoba mi się ten duet, ciekawa jestem smaku ??

majanaboxing pisze...

Mmm... wygląda smakowicie! :)) A jaka piękna zmiana szablonu! :)) Myszko, a pod przepisem na placuszki nie widać fotki, dlaczego? Pozdrawiam cieplo.

notme-gotuje pisze...

Jakie smaczne risotto tu widze mmm :))
Ja Twoje zdjecia rowniez lubie :) i milo widziec czeste zmiany u Ciebie :))
Banerek w moim ''klimacie'' :))

aga-aa pisze...

nie no w tym przypadku wyskubię coś z mojego biednego portfelika na gorgonzole, bo muszę spróbować to danie!!!

a czy może inny plesniak by tu pasował?

zemfiroczka pisze...

Pożarłabym! Zwłaszcza, że coś podobnego mam w planach.

pozdrówka

malta_79 pisze...

Fantastyczne!

aga-aa pisze...

zrobiłam! pyszne

eksperymentalnie.blogspot.com/2008/11/risotto-z-serem-gorgonzola-i-gruszk.html