poniedziałek, 24 listopada 2008

Bananowy tydzień - zaproszenie

Kochani! Zapraszam Was do kolejnej zabawy. Tym razem rolę główną odgrywać będą banany. Malować będziemy na żółto, przywoływać słodkie smaki, ale nie tylko. Mam nadzieję, że znajdziecie czas i przygotujecie coś pysznego. Wiem, że mnie nie zawiedziecie, bo już tyle razy pokazywaliście, że Wasza wyobraźnia jest bardzo elastyczna. :) Do wspólnego gotowania i pieczenia zapraszam wszystkich bez wyjątku. Blogujące osoby i członków kulinarnych forów, doświadczonych kucharzy, jak i początkujących amatorów.

Zasady są proste. Od 8 do 14 grudnia przygotowujemy bananowe pyszności i publikujemy efekty swoich kulinarnych poczynanań na blogach. Wszystkich proszę o przesłanie swoich propozycji na mój adres mailowy (mysza_klapsiara@gazeta.pl) do dnia 15 grudnia. Osoby nieblogujące proszę, w miarę możliwości, o przesłanie zdjęć swoich potraw. Wpis podsumowujący, ze zdjęciami Waszych propozycji, pojawi się na moim blogu po 16 grudnia. Zapraszam serdecznie i zachęcam do umieszczenia baneru promującego akcję na Waszych blogach. Wystarczy skopiować poniższy kod:

41 komentarzy:

olalala77 pisze...

Ooo, tydzień, to ja się piszę ;)!

atina_bc pisze...

Ja się piszę oczywiście, bo mam jedno ciasto na oku;)
Banerek zawieszony:)

wedelka pisze...

Oczywiście, że na nasze wspólne bananowe pichcenie się piszę :) Banerek kopiuję i już u siebie zawieszam :) Pozdrawiam :)

kaktussss pisze...

Ja też sie pisze ;) to bedzie mój blogowy debiut :D narazie tam pusto... ale to sie niedlugo zmieni :)


pytanie:

zeby wkleic baner bababowego tygodnia wystarczy w tresci wpisu wkleic link, tak?

te.reska pisze...

ja również dołączam do wspólnego gotowania :) serdecznie pozdrawiam :) banner już wisi :)

aga-aa pisze...

super! nie mogłam się doczekać, już szukałam potraw od momentu, gdy wspomniałaś, ze chcesz zorganizować taki tydzień :)

zemfiroczka pisze...

To ja też podnoszę łapkę, że się na bananowanie piszę ;)

Gość: karolka, alille-253-1-23-30.w90-7.abo.wanadoo.fr pisze...

Bananowy baner juz u mnie wisi i mam tylko nadzieje, ze nic mi nie pokrzyzuje planow i uda mi sie cos upichcic.

grumko pisze...

Na nas tradycyjnie możesz liczyć;-)

makneta pisze...

Też się na to piszę. Mam nadzieję, że znajdę nie tylko przepis ale też czas.

Gość: MałaMi, yy194.internetdsl.tpnet.pl pisze...

No to dołączam nieśmiało do Waszych tygodni. To będzie mój pierwszy, ale mam nadzieję że nie ostatni :-)

mysza_klapsiara pisze...

Cieszę się już na samą myśl o Waszych bananowych propozycjach! :)
@kaktus: tak wystarczy :)

casiapaw pisze...

O jak fajnie! Oczywiście, ja też się piszę :)

P.S. świetny bannerek zrobiłaś :)

Gość: poswiatka, bg93.osiedle.net.pl pisze...

Na taki Tydzień kulinarny czekałam. Banany są bogate w magnez, który jest nam tak potrzeby jesienią iz imą by zachować dobry humor. :) Pozdrawiam i już nie mogę się doczekać! :)

dorota20w pisze...

ja tez się zapisuję :)

pela910 pisze...

Ja też dołączam, zaraz wklejam banerek.

9moniam pisze...

I ja się zapisuję:)

Gość: Konsti, 89-97-140-223.ip17.fastwebnet.it pisze...

To ja tez sie dolaczam... Flaga wywieszona!

krokodyll8 pisze...

I ja, i ja, nie wiem już która w kolejce. :-)))

kaktussss pisze...

To ja sie pochwale, ze siedząc dzis w szkole wymyslilem przepis z bananami w roli głownej :D


i stad moje pytanie: czy mozna wrzucic to wczesniej w ramach bananowego tygodnia czy tylko podczas jego trwania?

mysza_klapsiara pisze...

@kaktus: możesz zrobić wcześniej, ale zabawa polega na tym, że publikujemy wpisy w wyznaczonym terminie. W przeciwnym wypadku przepis nie zostanie zaliczony ;)

Gość: Krynia, nat-w9.itcomp.pl pisze...

A czy przypadkiem nie wiesz kto wygrał w konkursie bananowym,chiguity.Wydano książkę z pięknymi ilustracjami,cud przepisami.Po co powielać.

edysia79 pisze...

U mnie banany też już wiszą :) Mam nadzieję, że tym razem nic nie stanie mi na przeszkodzie i będę mogła wspólnie z Wami bananować :)

mysza_klapsiara pisze...

@krynia: Mam tę książkę, udało mi się ją dostać w ramach promocji. :) Ale przecież przepisów z bananami jest mnóstwo. Każdy ma swoje ulubione. A zabawa polega na tym, żeby podzielić się nimi z innymi, publikując je na swoich blogach. Jestem pewna, że potrawy stworzone przez blogerów (i nie tylko) dorównają tym o których piszesz :).

Gość: damqelle, apn-77-115-149-95.gprs.plus.pl pisze...

kocham banany, kocham za kolor za smak, za zapach - mogłabym się w nich tarzać ;)
I oczywiście że się czuję zaproszona i biegnę szukać przepisu na bananowy sen :)
Pozdrawiam

pela910 pisze...

Niestety, pomimo różnych prób, baner nie chce się u mnie wkleić.

spaceage pisze...

o ja też chętnie spróbuję :) banany są ok! :)

mysza_klapsiara pisze...

@pela: a co jest nie tak? Może uda mi się pomóc.

spaceage pisze...

hmm ja tez mialam problem - wklejnie czegokolwiek w te pola w dziale elementy skutecznie blokowal mi firewall mks'a - na chwile zdezaktywowalam i zadzialalo
(slabo sie na tym zna ale byl comunicat o cross scriptach???)

pela910 pisze...

Ups - coś mi zjadło początek wpisu.
Wszystkie banery wklejam tak samo: kopiuję kod, wklejam w pole na kod html i naciskam "zapisz".
Miejsce jest, bo już po tych nieudanych próbach wkleiłam baner cytrusowy

mysza_klapsiara pisze...

@pela: nie mam pojęcia, co jest nie tak. Podaj mi adres swojego bloga.

Gość: Anulka, 088156028082.ols.vectranet.pl pisze...

och bardzo chętnie się przyłączę :) Wreszcie wykorzystam książkę kulinarną którą otrzymałam od chiquity :D

pela910 pisze...

Mój blog: smakiprzysmaki.blox.pl/html

olciaky pisze...

Ach z miłą chęcią się przyłączę;) www.waniliowachmurka.blox.pl:P

pela910 pisze...

Znalazłam przyczynę moich problemów z kodem: ramka z kodem do banera nie ma bocznych strzałek "góra-dół" i to mnie zmyliło. Myślałam, że nic się nie przesuwa do dołu.

mysza_klapsiara pisze...

@pela: Cieszę się w takim razie, że już wszystko działa!

kuchareczka58 pisze...

Wlasnie powiesiłam banerek na swojej stronie , pozdrawiam.

adrijah pisze...

A ja chciałam zapytać czy w tym roku też będziesz organizować dni kawy przed świętami?

Gość: kachna.pl, ibd22.internetdsl.tpnet.pl pisze...

No i banerek na moim blogu :)
Mysza to moja pierwsza akcja z Wami mam nadzieję, ze wszystko załapię :)
Na razie skupiam się na czymś bananowym :)

mysza_klapsiara pisze...

@adrijah: Dni kawy nie planuję, była to jednorazowa akcja. Może wrócę do niej za rok, bo widzę, że wiele osób o nią pyta :)
@kachna: W takim razie witam i czekam na Twoje bananowe propozycje!

abbra pisze...

Dzisiaj szalałam bananowo - można powiedzieć , że miałam bananowy dzień ;) Nadrobiłam zaległości za cały tydzień ;D