wtorek, 18 listopada 2008

Cola weekend - podsumowanie





Dziękuję Wam wszystkim za udział w zabawie! Cieszę się, że postanowiliście poeksperymentować w kuchni i przyjrzeć się coli jako składnikowi przepisów kulinarnych. A wiem, że wielu z Was miało pewne opory ;). W weekendzie z colą wzięło udział 17 blogów, razem przygotowaliśmy 27 potraw, nie tylko tych słodkich, ale i wytrawnych. Królowało ciasto z colą, czy to w postaci okrągłego placka czy w postaci małych muffinek. Ale nie zabrakło również słodkich galaretek, napojów z colą w roli głównej czy intrygujących propozycji obiadowych. Zresztą zobaczcie sami.

Zachęcam do odgazowania butelki coli i przyjrzenia się bąbelkom - niech każdy z Was zobaczy, który z nich kryje w sobie Wasze przepisy ;). Dla ułatwienia poniżej prezentuję również tradycyjną listę wszystkich przygotowanych potraw. Baner podsumowania możecie umieścić na swoim blogu poprzez skopiowanie poniższego kodu.



Jeśli ktoś ma natomiast ochotę umieścić na swoim blogu podsumowanie w postaci animowanej, proszę bardzo. Klikacie na LINK prawym przyciskiem myszy, wybieracie opcję "zapisz element docelowy jako", zapisujecie na własnym komputerze a następnie umieszczacie w zasobach, podając wymiary filmiku - 480x600px.

A teraz już lista przepisów w kolejności alfabetycznej:

Coconut Shake - Kuchnia Ireny i Andrzeja
Coke Float - Kocioł Stregi
Cola Float - Red and Pale
Cola Frizz - Kuchnia Ireny i Andrzeja
Cola z cytryną i limonką - Muslima In Paris
Cuba Libre - Knedlik
Ciasto cola - Knedlik
Czekoladowe ciasto z colą - My sweets
Czekoladowe ciasto z colą - Historie kuchenne
Czekoladowe ciasto z colą - Knedlik
Czekoladowe ciasto z coca-colą - Pyszne jedzonko
Czekoladowe muffinki z colą - Majanowe pieczenie
Deser lodowy z colą - Obiaaad
Dość wytrawna galaretka z coli - Smak imprezy
Frankfuterki w sosie barbecue - Kuchnia Ireny i Andrzeja
Grzane wino z colą - Coś niecoś
Gulasz węgierski - Kuchnia Ireny i Andrzeja
Indyk w coli - Knedlik
Kurczak w sosie barbecue - Dodaj i wymieszaj
Kurczak w sosie z colą - Słoneczna kuchnia
Kuskus z orzechami i colą - Smak imprezy
Nachos z dodatkiem kurczaka, cebuli i papryki - Kuchnia Ireny i Andrzeja
Muffinki z coca-colą - Kuchenne wzloty i upadki młodej mężatki
Szynka coli Nigelli - Karteluszki kulinarne Doroty
Zapiekana fasola z musztardą i bekonem - Kuchnia Ireny i Andrzeja
Zebra z coca-colą - Tak sobie pichcę
Zupa fasolowa na colowym wywarze mięsnym - Karteluszki kulinarne Doroty

Jeszcze raz dziękuję za udział i jeśli w podsumowaniu wystąpiły jakieś błędy, kogoś pominęłam, zabrakło przepisu, itd. - dajcie znać.

13 komentarzy:

grumko pisze...

Po Twoim podsumowaniu Footballu Kulinarnego spodziewałem się, że i tym razem przygotujesz coś lekko zakręconego, no i się nie zawiodłem;-)

krokodyll8 pisze...

Ja miałam opory ;-))) Natomiast chętnie dołączę się do zabawy z bananami i w kuchnię czeską. ;-)))
Pozdrawiam :-)

ptasia pisze...

Bardzo pomysłowy filmik - trochę mi zajęło rozpracowanie bąbelków, ale się udało ;)

casiapaw pisze...

Ale mi się fajny bąbelek trafił ;) Gratuluję szybkiego podsumowania i dziękuję za smakowitą zabawę :)

zemfiroczka pisze...

heh :))) No bardzo mi się podoba! I wiem, w którym bąbelku już czycham ;))

Dzięki Myszo!

pozdrówka!

aga-aa pisze...

o ja ile dań z colą jest, nie sądziłam, szkoda że byłam wyjechana w ten weekend bo może polubiłabym colę ;)

wedelka pisze...

Świetne podsumowanie :) Gratuluję pomysłu :)

notme-gotuje pisze...

Tu nie moglam wziasc udzialu, :( ale mam nadzieje ze w nastepnych zabawach juz wezme :)
Pozdrawiam!

andzia-35 pisze...

Ale superowo! Mój bąbel największy!

olalala77 pisze...

Super podsumowanie ;)! Uwielbiam takie imprezy i podziwiam Was, że w ciągu tych 3 dni robicie często po kilka propozycji :). Teraz z niecierpliwością czekam na kolejną imprezę ;)!

atina_bc pisze...

Myszko cudowne podsumowanie! A czy mogłabyś mi pomóc i tak dokładniej powiedzieć jak zrobić taki post z bąbelkami? Ja wkleiłam sobie go do zasobów, ale jak chcę zrobić nowy wpis i dodać plik z zasobów, to go zupełnie nie widzę. możesz mi powiedzieć, co robię nie tak?

mysza_klapsiara pisze...

@atina: Jak go już masz w zasobach, to powinien być u samej góry na liście z rozszerzeniem swf. Wstawiasz przez opcję wstaw film. Powinno działać. Daj znać, czy się udało.

atina_bc pisze...

Myszko bardzo Ci dziękuję:) Wszystko działa, ja tylko nie wiedziałam, że to trzeba zrobić przez wstaw film - chciałam to zrobić przez wstaw obrazek;) Oj ja niedouczona;) Ale teraz wszystko jest świetnie:) dziękuję i pozdrawiam:)