niedziela, 14 grudnia 2008

254. Chlebek bananowy

WERSJA DO DRUKU




Podczas gdy spływają do mnie Wasze bananowe propozycje, ja zabieram się dopiero za publikowanie swoich przepisów. Przez cały tydzień obiecywałam sobie, że nadrobię zaległości, ale jak zwykle doba okazywała się za krótka ;). No to do dzieła. Może zdążę!

Przepis na bananowy chlebek podpatrzyłam u Izy, od której często czerpię inspirację, jeśli chodzi o wypieki maszynowe. Chlebek jest lekki, mięciutki, lekko słodki. Smak banana jest prawie niewyczuwalny. Banan nadaje wypiekowi jedynie pewną wilgotność. Polecam wielbicielom drożdżówek.




Składniki: 250 ml mleka, 450 g mąki pszennej, 1 łyżka miodu (lub cukru), 1 łyżeczka soli, 60 g roztopionego masła, 1 opakowanie cukru waniliowego, 1 zmiksowany banan, 1 opakowanie suszonych drożdży

Składniki umieścić w maszynie w kolejności: mleko, masło, miód, sól, cukier waniliowy, banan, mąka, drożdże. Piec na programie podstawowym w maszynie do chleba. Smacznego!

2 komentarze:

olalala77 pisze...

Piękny chlebek ;)! A mi dopiero teraz się przypomniało, że nie wysłałam tych moich propozycji... Ale już wysyłam :).

majanaboxing pisze...

Sliczny Myszko! :)))
Ja wysłałam już moje propozycje banankowe, mam nadzieje,ze doszły. Pozdrówka.