piątek, 23 stycznia 2009

276. Tortilla w stylu amerykańskim


Ostatnio w naszej kuchni króluje tortilla. Też tak czasami macie, że jecie coś seriami? U nas jest to całkiem normalne. Jak mieliśmy ochotę na makaron, to próbowaliśmy seryjnie przeróżnych przepisów na spaghetti. Teraz akurat eksperymentujemy z tortillą. Jedliśmy już tortillę z kurczakiem, kukurydzą i delikatnym sosem meksykańskim, poniższy przepis zaś jest wynikiem naszych eksperymentów z fasolą w sosie pomidorowym Heinza.

Może tortilla ta do najzdrowszych i lekkich nie należy ;) (chociaż warzywa strączkowe w diecie są jak najbardziej wskazane), ale smak ma rewelacyjny. Jest bardzo syta, idealnie nadaje się na chłodne zimowe dni.







Składniki: 4 tortille, 1 puszka fasoli w sosie pomidorowym, 250-300 g dobrej kiełbasy, kilka kropel tabasco, 2 łyżki sosu meksykańskiego, 100 ml śmietany, 2 łyżeczki przyprawy chili con carne, kapusta pekińska

Kiełbasę pokroić w dosyć dużą kostkę, podsmażyć na patelni, dodać chili con carne, dokładnie wymieszać. Następnie dodać fasolę razem z sosem, tabasco, śmietanę, sos meksykański, wszystkie składniki dobrze wymieszać. Tortille przygotować według przepisu podanego na opakowaniu, zwinąć w rożki. Nakładać naprzemiennie nadzienie i poszatkowaną kapustę pekińską. Smacznego!

4 komentarze:

aga-aa pisze...

też tak mam,
są takie okresy że potrafię jeść codziennie to samo np. na śniadanie, dopóki mi się nie znudzi

edysia79 pisze...

Mam tak samo :) potrafię przez jakiś czas jeść to samo codziennie aż mi przejdzie.

Lubię pikantne dania, więc ta tortilla na pewno by mi smakowała :)

majanaboxing pisze...

Ja też tak mam Myszko, ze mogę jesc cały tydzien to samo i mi się nie nudzi hi hi ;))
Tortilli jeszcze nie próbowałam . Ciekawe jak smakuje?

Pozdrówka sobotnie :)

Ps. Juz sie nie moge doczekac Czeskiego Tygodnia :)

horizonsong.pl pisze...

mmmmm, musze sprobowac.