piątek, 6 listopada 2009

Uwaga konkurs :)

Tak jak obiecałam, podaję szczegóły konkursu. :) Zapraszam serdecznie, bo można zafundować sobie naprawdę przyjemny wypad. Do wygrania kupon o wartości 250 zł uprawniający do zniżki przy zakupie pakietu w postaci hotel wraz z biletem lotniczym, do wykorzystania do czerwca 2010. Dodatkowo spośród 50 zwycięzców (po 1 z każdego z 50 biorących udział w kampanii blogów) zostaną wylosowane dwie dodatkowe nagrody - weekendowy pobyt w Barcelonie oraz weekendowy pobyt wraz z przelotem w Rzymie.
Jedyne co musicie zrobić, to na stronie sponsora konkursu, firmy eSKY (www.esky.pl) wyszukacie informację o czasie przelotu bezpośredniego z Krakowa do Pragi dnia 30.01.2010.


Na prawidłowe odpowiedzi (wysyłane na adres mysza_klapsiara[małpa]gazeta.pl czekam do 12 listopada. Wyniki losowania podam zaś 15 listopada.


I jeszcze kilka słów o sponsorze konkursu :) eSKY.pl. Do tej pory klient skupił się na sprzedaży biletów lotniczych i w tym segmencie wypracował status niekwestionowanego lidera w Polsce, prowadzi również ekspansję w Bułgarii oraz w Rumunii. W ostatnim czasie informowali o podpisaniu strategicznego partnerstwa na linii eSKY.pl – Expedia (największa firma turystyczna na świecie, ponad 21 mld $ obrotu rocznie). Dzięki tej współpracy esky zbudowało zakładkę hotelową i zrobiło pierwszy krok w kierunku budowy internetowego centrum podróży dającego możliwość rezerwacji wycieczki (gotowego pakietu), ale również samodzielnego złożenia pakietu.

5 komentarzy:

Anulka pisze...

Wysłałam odpowiedź :) I tak nie wygram, ale spróbować zawsze można :)

majka pisze...

Ja tez wyslalam odpowiedz. Nigdy jeszcze nic nie wygralam ale kto wie...?

Pozdrawiam cieplo.

edysia79 pisze...

Ja też wysłałam, chociaż nie mam szczęścia w losowaniach :)

mico pisze...

ee.... taki.... myslalem, ze jakis taki bardziej... kulinarny.... :P

mysza klapsiara pisze...

@mico: niedługo będzie coś bardziej w temacie i to z całkiem fajną nagrodą :P