wtorek, 17 listopada 2009

W odwiedzinach u Królowej Śniegu - zaproszenie do udziału w konkursie

Moi drodzy pozwólcie mi jeszcze na chwilę odejść od tematyki kulinarnej (chociaż wcale nie tak do końca, o czym dalej :)). Chciałam zaprosić Was do udziału w konkursie fotograficznym pod hasłem "W odwiedzinach u Królowej Śniegu".

Zasady konkursu są bardzo proste. Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym, który trwać będzie do 1 grudnia przesyłacie na mój adres email (mysza_klapsiara[at]gazeta.pl) zdjęcia konkursowe będące interpretacją hasła przewodniego konkursu, przedstawiające potrawy i stylizacje potraw nawiązujące do krajobrazu zimowego, bieli i przeźroczystości, czyli śniegu i lodu. Liczę na Waszą wyobraźnię :). Do drugiego etapu przejdzie 5 wybranych przeze mnie fotografii, z których to Wy, poprzez system komentarzy na blogu, wybierzecie najlepszą (głosowanie trwać będzie od 2 do 14 grudnia).

Zwycięzca otrzyma fantastyczną nagrodę - nową lustrzankę Nikon D3000, także jest o co walczyć ;).


Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie tutaj. Uwaga! Wraz ze zdjęciem należy przesłać oświadczenie o posiadaniu prawa autorskich i praw do publikacji zdjęcia.


W konkursie może wziąć udział każdy :), prowadzących blogi kulinarne, fotoblogi i wszystkie pozostałe zachęcam zaś do umieszczenia na swoich blogach baneru promującego akcję :)


fotokonkurs


Kod baneru:


Ja również wypróbuję nową lustrzankę Nikona. Na razie się poznajemy, ale liczę na długą i owocną przyjaźń! W ciągu najbliższych kilku tygodni możecie, obok wpisów czysto kulinarnych, spodziewać się wrażeń z użytkowania. No to do dzieła!

49 komentarzy:

Gosi@ pisze...

szkoda,ze nie moge wziac udzialu,no,coz.....ciekawa jestem propozycji :) :)

mysza klapsiara pisze...

Jeśli można spytać dlaczego nie możesz wziąć udziału?

trufla3 pisze...

mysza kusisz oj kusisz:)))muszę przemysleć ten konkurs:)

Ewelosa pisze...

Myszko ależ konkursik - no nie powiem nagroda warta grzechu. Ale mam pytanie natury technicznej - czy to ma byc tylko stylizacja czy ugotowane danie z przepisem plus stylizacja ?

mysza klapsiara pisze...

@ewelosa: Do mnie przesyłacie jedynie fotografie. Nie muszą to być własnoręcznie przygotowane dania. Sprawdzi się nawet kompozycja z kulek rafaello :). Jeśli masz ochotę podzielić się przepisem, proszę bardzo, ale on sam jako taki nie będzie poddawany ocenie. Gorąco zachęcam do udziału!

Ewelosa pisze...

Myszko dziękuję za odpowiedz - ułatwiło to trochę sprawę :)

serdecznie pozdrawiam

Gosi@ pisze...

Myszko,bo w regulaminie stoi na 1 miejscu,ze moga wziasc w nim udzial tylko osoby zameldowane w Pl

mysza klapsiara pisze...

@gosia: no tak, zapomniałam, że nie mieszkasz w Polsce :( To zapraszam w takim razie do późniejszego głosowania na najlepsze fotografie!

karolka pisze...

A jak ktos jest zameldowany w Pl, a czasowo jest za granica to moze brac udzial?

Beata pisze...

A czy można wysłać więcej niż jedno zdjęcie ?

mysza klapsiara pisze...

@karolka: pewnie że możesz :)
@beata: każdy uczestnik może przysłać tylko 1 zdjęcie.

Do wygrania 5 aparatów Nikon D3000 | KONKURSY z nagrodami, aktualne promocje, gratisy, nagrody do wygrania gwarantowane pisze...

[...] konkurs 3 – trzeba odpowiedzieć na 8 pytań konkursowych http://bloguspospolitus.blox.pl/2009/11/1-wpis-konkursowy.html konkurs 4 – fotointerpretacja hasła “W odwiedzinach u Królowej Śniegu” http://knedlik.pl/blog/index.php/2009/11/17/w-odwiedzinach-u-krolowej-sniegu-zaproszenie-do-udzialu-... [...]

Grabiszka pisze...

WASABI się przyłącza :)

mysza klapsiara pisze...

@Grabiszka: Cieszę się bardzo i czekam na fotografie!

Papardelle z borowikami | Knedlik.pl pisze...

[...] z kampanią nikona i testami nowego aparatu, :), którego brat bliźniak czeka na przygarnięcie w konkursie). Co dokładnie mam na myśli, zobaczycie sami w najbliższych dniach a może nawet i tygodniach, [...]

Na śniadanie: kanapki na gorąco z kolorową papryką | Knedlik.pl pisze...

[...] również o konkursie, w którym do zgarnięcia jest nowiutki d3000 :). O [...]

ida pisze...

Piękny aparacik:) Oj przydałby mi się... bo mój cóż najlepszej jakości nie jest:( umieściłam twój banerek na moim pierwszym blogu, gdyż to jest naprawdę fajniuchny konkursik. Proszę możesz sama sprawdzić jak się prezentuje.

Dorota Bulbiak pisze...

Oj przydałby mi się taki dobry aparat. Od razu widać jakie piękne zdjęcia z niego wychodzą. a wiesz, Myszo, że takie ładne fotografie kulinarne można sprzedawać, np. tutaj: http://www.dreamstime.com/trout-fish-fried-with-chili-and-lemon-image11717903

Rozgrzewająca zupa porowa | Knedlik.pl pisze...

[...] i zapraszam do konkursu! Pierwsze zdjęcia już do mnie dotarły, ale czekam na więcej! Pozostał jeszcze tydzień, tak [...]

bloo. pisze...

czy to muszą być potrawy wykonane własnoręcznie ?
czy mogą być kupione ?

mysza klapsiara pisze...

@bloo: jak najbardziej mogą być kupione :)

zzz pisze...

"Nagroda powinna zostać odebrana przez zwycięzcę osobiście. Podczas wydania nagrody zwycięzca będzie zobowiązany do okazania osobie wydającej nagrodę dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość zwycięzcy (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, legitymacja)."

- Czy nagroda może być odebrana przez kogoś z rodziny (mieszkajacej w tym samym miejscu co zwyciezca), jeśli akurat zwycięzca nie może jej odebrać osobiście?

mysza klapsiara pisze...

@zzz: teoretycznie nie może być odebrana przez kogoś innego, ale nie oszukujmy się... zazwyczaj jest tak, że kurier przesyłkę i tak wydaje, spisując numer dowodu lub innego dokumentu tożsamości osoby odbierającej. Tak więc spokojnie próbuj, tym bardziej, że w razie wygranej, kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie i uzgodnicie odbiór :)

Ivon pisze...

Baner zawisł i u mnie. Spróbuję udziału w tym konkursie... a co mi tam :)

O nowym aparacie pomarzyć dobra rzecz :) achhhhh

zzz pisze...

Dziekuje za odpowiedz i jeszcze mam pytanie, czy konkurs trwa do końca 1grudnia? Kończy się o 23:59 1grudnia czy może 23:59 30listopada?

mysza klapsiara pisze...

@Ivon: czekam w takim razie na fotkę!
@zzz: Etap zgłaszania zdjęć trwa do 1 grudnia do godziny 23.59. :)

Cytrusowe muffiny z makiem | Knedlik.pl pisze...

[...] I nadal przypominam o zimowym konkursie! [...]

Ewelosa pisze...

A ja mam pytanie jakiej wielkości ma być zdjęcie?

mysza klapsiara pisze...

@ewelosa: takie, żeby przeszło przez pocztę :), tak naprawdę rozmiar nie ma tu znaczenia. Ale żeby coś było widać dłuższy bok niech ma nie mniej niż 480 px. Pozdrawiam!

Dorota Bulbiak pisze...

Udało się, wymyśliłam potrawę i wysłałam zdjęcie. Mam nadzieję, że się spodoba :).

Ivon pisze...

I ja wymyśliłam i wysłałam już fotkę.
Po cichu też liczę, że się spodoba :DDDD

gggg pisze...

te konkursy na tej stronie to jedna wielka ściema!!!

mysza klapsiara pisze...

@gggg: a mogę wiedzieć czemu?

Maja pisze...

Mam pytanie, gdzie bedzie mozna ogladac zdjecia? Czy beda zmieszczone na blogu?

mysza klapsiara pisze...

@Maja: Wytypowanych 5 zdjęć opublikuję na blogu i poprzez system komentarzy wybrane zostanie najlepsze. Tak więc jutro można się spodziewać konkursowego wpisu :).

Renata pisze...

w jaki sposób można się dowiedzieć czy wysłane zdjęcie doszło?

Tad pisze...

A czy dużo zgłoszeń nadeszło? można sie dowiedzieć? tak dla sprawdzenia własnych szans.

Tad pisze...

A jak dużo zgłoszeń nadeszło do tej pory? tak pytam dla sprawdzenia własnych szans w pierwszej turze.

mysza klapsiara pisze...

@Renata: właśnie jestem w trakcie wysyłania potwierdzeń, tak więc powinnaś dostać odpowiedniego maila :)
@Tad: A tego nie mogę zdradzić ;), ale zdecydowanie jest z czego wybierać :)

Renata pisze...

dziękuję za szybką odpowiedź :))

Ewelosa pisze...

O a ja nie dostałam meila potwierdzajacego :)

mysza klapsiara pisze...

@ewelosa: już wysłany :)

bloo. pisze...

i do mnie doszło , dzieki ;) jutro tutaj zajrzę !

Ewelosa pisze...

ależ nie mogę się doczekac jutrzejszego dnia :)

Tad pisze...

ja także. to napiecie jest nie do wytrzymania.

Wojtek pisze...

Także nie dostałem maila potwierdzającego :) ale to nic.. i tak pewnie nie mam szans...

Tad pisze...

o której można dziś spodziewac sie publikacji wtbranych prac?

Ivon pisze...

Hihii a ja się nie stresuję bo wiem, że i tak nie mam szans.

Jestem jednak ciekawa jakie fotki wybrała Mysza :)

mysza klapsiara pisze...

@wojtek: mail potwierdzający poszedł wczoraj :)
@Tad: przed 15 post z finałową 5 powinien być już na blogu :)