niedziela, 17 stycznia 2010

[R] W zdrowej skórze...

Kampania Dove, marki której jestem ambasadorką, wciąż trwa. Za pośrednictwem Knedlika możecie skontaktować się z ekspertem, który bezpłatnie udzieli wam porad dotyczących odpowiedniej pielęgnacji skóry. Pytanie możecie pozostawiać w komentarzach lub wysłać je na mój adres e-mail (mysza_klapsiara[at}gazeta.pl).


Ponadto wciąż mam kilka balsamów do rozdania. Czekam więc na wasze maile z hasłem "Dove"! No nie może być prościej!


A jak spisują się same kosmetyki? Jestem im wierna już od jakiegoś czasu, tak więc śmiało mogę polecić. Nie pachną zbyt intensywnie, dobrze się wchłaniają i co najważniejsze wystarczająco nawilżają moją skórę. I muszę przyznać, że tyle do zadowolenia mi wystarczy. :)

1 komentarz:

Danusia pisze...

ja wysłałam maila z hasłem (;
pozdrawiam gorąco.