poniedziałek, 21 czerwca 2010

Ekspresowa zupa Nigelli

Inspiracje: Nigella


Minestrone express

No i stało się. Przyszedł czas na przeprowadzkę (tym razem najzupełniej prawdziwą, a nie blogową). Ale zanim nowa kuchnia przyniesie nowe kulinarne inspiracje, testuję super szybkie przepisy. Takie, które sprawdzają się w momencie, kiedy połowa kuchennego osprzętu leży gdzieś zapakowana w kartonowym pudle...

Tym razem z pomocą przyszła ekspresowa Nigella i jej błyskawiczna wersja minestrone. A może raczej smaczna wersja pomidorowej z użyciem drobnej fasoli :). Pół godziny i zupa gotowa. To lubię!

Porcje: 4

Czas przygotowywania: 30 minut

Składniki:

  • 1 puszka białej fasoli

  • 300 g pomidorowej passaty

  • 750 ml bulionu warzywnego

  • 100 g krótkiego makaronu

  • sól

  • pieprz


Fasolę odsączyć na sicie, wymieszać w garnku z przecierem pomidorowym i bulionem. Następnie doprawić do smaku solą i pieprzem. Doprowadzić do wrzenia, wsypać makaron i gdy ten zmięknie, zdjąć garnek z ognia. Odczekać 5-10 minut, po tym czasie od razu podawać.

[print_link]

[:Listonic]

6 komentarzy:

Majana pisze...

Podoba mi się ta zupka, będę musiała kiedyś spróbować:)
Pozdrowienia!

asiejka pisze...

pysznie wygląda ta miseczka zupy.
mam nadzieję, że nowa kuchnia będzie Ci bardzo przyjazna i będzie Ci się w niej dobrze gotowało :-)

Panna M pisze...

Minimum składników maksimum smaku;) Podoba mi się zupka bardzo.

agnii pisze...

oj kiedyś często robiłam i zapomniałam o ekspresowej pomidorówce, pyszna i naprawdę szybka - to lubię :)

Ewa pisze...

a gdzie ten truskawkowy piękny deser co na flickera wylądował??? ja go pożądam ;)!!!!!!!!!!!!!!

mysza_klapsiara pisze...

@ewa: będzie już niedługo :)