niedziela, 26 sierpnia 2007

20. Muffinki z malinami


Zainspirowana wypiekami dorotus76 postanowiłam upiec własne. Przepyszne muffinki, pachnące latem, znikające błyskawicznie ze stołu. Niezwykle proste do wykonania.



  • 3/4 szklanki cukru

  • 2,5 szklanki mąki

  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia

  • łyżeczka cukru waniliowego

  • szczypta soli

  • 50 g masła

  • 2 jajka

  • 1 i 1/4 szklanki mleka

  • 250 g malin

Wymieszać ze sobą cukier, mąkę, proszek do pieczenia, cukier waniliowy i sól. W międzyczasie rozpuścić masło, ostudzić. Do masła dodać jajka i mleko. Połączyć wszystko razem. Na koniec dodać maliny. Napełnić foremki do muffinek. Piec ok. 20-25 minut w temperaturze 190oC. Smacznego!








4 komentarze:

dorotus76 pisze...

Bardzo mi miło :-), mam nadzieję, że smakują :-), pozdrawiam

wedelka pisze...

Znalazłam tę stronę u kogoś w zakładkach i proszę...okazuje się, że wiem kto go prowadzi ;)
Muffinki wyglądają pysznie..zwłaszcza że sa z malinami a to moje ulubione owoce :)

alinkawyka pisze...

Te muffinki są przepyszne!!!

Gość: h, 89.100.132.* pisze...

Kochana,te muffinki to bardziej placki ;* a nie muffinki
muiffinki są trzy razy wyższe