piątek, 12 października 2007

44. Orange Jaipur z mlekiem i imbirem


Wyszperałam ten przepis w magazynie reklamującym herbaty lipton ;), ale naprawdę warto go wypróbować. Niezwykle aromatyczna, mocno cynamonowa, doskonała. Przepis na 2 porcje.



  • szklanka mleka

  • szklanka wody

  • 2 łyżki cukru (najlepiej brązowego, chociaż ja użyłam zwykłego)

  • 1/2 łyżeczki mielonego cynamonu

  • 1/4 łyżeczki mielonego imbiru

  • 2 torebki Lipton Orange Jaipur

Mleko i wodę zagotować w garnuszku, dodać cukier, cynamon, imbir. Zanurzyć torebki herbaty i podgrzewać 3 minuty na mniejszym ogniu. Usunąć torebki herbaty i gotowe :).


 


Orange Jaipur

Orange Jaipur

 

2 komentarze:

adrijah pisze...

Czyżby przepis z TY i TWÓJ DOM? :> Muszę przyznać, że bałam się ich pomysłów, ale jak wczoraj zobaczyłam, że ktoś się odważył spróbować, to chodził za mną dzisiaj od rana i przed chwilą zrobiłam :D zadziwiająco dobre :) Dzięki :D

mysza_klapsiara pisze...

Tak :), z TY i TWÓJ DOM. Parę rzeczy udało mi się sprawdzić i są niezłe. A herbatę uwielbiam!