wtorek, 30 października 2007

56. Zupa pomidorowa


Jeszcze do niedawna myślałam, że pomidorowa jest zupą, którą trudno zepsuć. A jednak! ostatnio naszła mnie ochota na eksperymentowanie i... zmuszona byłam wylać całą zawartość garnka. Nie smakowała nawet mojemu mężowi, chociaż jest niewątpliwym miłośnikiem moich eksperymentalnych potraw. Zupę zrobiłam więc na nowo, według sprawdzonego przepisu. I wyszła pyszna! :-)



  • 2 puszki pomidorów bez skórki

  • 4 łyżki koncentratu pomidorowego (ja użyłam wersji z ziołami)

  • 3 skrzydełka z kurczaka

  • kostka rosołowa

  • zielona pietruszka

  • świeża bazylia (1-2 łyżki)

  • 150 ml śmietany

  • sól, pieprz

  • magi

Skrzydełka zalać 2-3 litrami zimnej wody, dodać kostkę rosołową. Gdy skrzydełka będą miękkie, dodać pomidory, koncentrat. Gotować na wolnym ogniu przez 10 minut. Zmiksować blenderem. Dodać posiekaną bazylię, doprawić solą, pieprzem, magi. Dodać śmietanę. Podawać posypaną zieloną pietruszką. Smacznego!


Zupa pomidorowa

Zupa pomidorowa

Zupa pomidorowa

Brak komentarzy: