środa, 12 grudnia 2007

86. Kawa piernikowa


Do dni kawy pozostało jeszcze trochę czasu, ale nie mogłam się powstrzymać ;). Przepis wyszperałam na forum cin cin i niezwykle przypadł mi do gustu :). Takiej kawy trzeba po prostu spróbować. Jest boska.



  • szklanka mleka

  • szklanka kawy parzonej

  • 2 łyżki kakao

  • 2 łyżeczki cukru

  • 1-2 łyżeczki przyprawy do piernika

  • spienione mleko

Kakao zagotować z mlekiem i łyżeczką cukru, połączyć ze świeżo zaparzoną kawą. Dodać przyprawę do piernika, w razie potrzeby dodać jeszcze jedną łyżeczkę cukru, zamieszać. Podawać ze spienionym mlekiem. Smacznego!


Kawa piernikowa

Kawa piernikowa

6 komentarzy:

malta_79 pisze...

Też ją robiłam. Odpręża fenomenalnie.

majanaboxing pisze...

Oj, napilabym sie takiej kawusi:)

gania76 pisze...

Dzięki Myszo za przepis, dziś zrobiłam, pyszności :)
mycuisine.blox.pl/2007/12/Kawa-piernikowa.html

Gość: soffera, 093105227212.zory.vectranet.pl pisze...

Wlasnie zasiadam z Twoja kawa.... Pyszna. Dziękuję :)

olalala77 pisze...

Masz rację w 100%! Jest wspaniała ;)! Chyba najlepsza, a na pewno jedna z najlepszych, jak w ogóle piłam :).

adrijah pisze...

Zrobiłam ją wczoraj :) pychotka!