sobota, 27 września 2008

201. Muffinki jabłkowe z cynamonem (Apple muffins with cinnamon)

Ingredients: 150 g flour, 1,5 teaspoon baking powder, 1 egg, 40 g icing sugar, 120 ml milk, 50 g melted butter, pinch of salt, 1/2 teaspoon ground cinnamon, 2 small peeled and chopped apples, Crumble - 12 cubes brown sugar, 1 teaspoon cinnamon

In a bowl, whisk together the eggs, sugar, milk. Add melted butter, flour, baking powder, salt, cinnamon and apples, mix together. Prepare the crumble from sugar and cinnamon. Divide the batter among 6 muffin tins, sprinkle with crumble. Bake the muffins in preheated 200oC oven for 30 to 35 minutes. Serve warm or cool.

7 komentarzy:

olciaky pisze...

Piekne sa te twoje zdjecia.A muffiny napewno świetne:)
Pozdrawiam.
www.waniliowachmurka.blox.pl

majanaboxing pisze...

Myszko, jakie piekne te muffinki, na pewno sie na nie skuszę, bo uwielbiam je robić, a dawno nie robiłam :) Widze,ze szablonik znow inny, sliczny! :)) Pozdrawiam jabłkowo!

Gość: nameless, aaeo35.neoplus.adsl.tpnet.pl pisze...

Aż mi cynamonem zapachniało :)

wedelka pisze...

Ciągle nie mam formy do muffinek..kurczę. Widząc takie przepisy uświadamiam sobie, że szybko muszę ją nabyć. Apetycznie się zapowiadają te babeczki :) Nowa szata fajna..ale chyba tamta bardziej mi się podobała. Musze się do niej po prostu przyzwyczaić :) Pozdrawiam Ciebie ciepło.

zemfiroczka pisze...

Jaka zmiana! A zdjęcie, mmmm :)

pozdrówka

mysza_klapsiara pisze...

@olciaky: miło mi :)
@majana: Będę śledzić Twoje kolejne muffinkowe poczynania!
@nameless: też lubię ten zapach!
@wedelka: To czym prędzej kupuj przy pierwszej nadarzającej się okazji! Ja też trochę zwlekałam z zakupem, radziłam sobie jakoś foremkami na tartaletki, ale teraz nie wyobrażam sobie kuchni bez foremki na muffiny właśnie. Co do szablonu, każdy ma inny gust, chociaż może rzeczywiście to kwestia przyzwyczajenia :)
@zemifroczka: :D

Gość: tatter, cpc1-oldh2-0-0-cust905.manc.cable.ntl.com pisze...

Myszo...twoje muffinki na pewno byly pyszne (odwiedzam blogi i okazuj sie, ze muffinki kroluja wsrod jablkowych wypiekow!). Widze blog w nowej szacie - gratuluje, nie ma to jak zmiana garderoby ;D