sobota, 13 grudnia 2008

Uber Amazing Blog

Kilka dni temu Aga-aa z blogu Eksperymentalnie nominowała moje kulinarne zapiski do Uber Amazing Blog. Dzisiaj na blogu Ireny i Andrzeja znalazłam podobną informację. Bardzo mi miło i z tego miejsca dziękuję!





Oto zasady nominacji: Uber Amazing Blog jest przyznawana osobom które:


- inspirują Ciebie;


- przedstawiają zdumiewające, niesamowite informacje;


- mają dużo do poczytania; zawierają zdumiewające projekty;


- są jakieś inne powody, dla których sądzisz, że są niesamowite.


 


Zasady przyznawania tego wyróżnienia są następujące:


- należy umieścić logo na swoim blogu;


- należy wyznaczyć przynajmniej 5 blogów (może być więcej), które są dla Ciebie Uber Amazing (Super Zdumiewające)


- należy powiadomić wyróżnionych, że otrzymali nagrodę Uber Amazing blog, przez wpisanie komentarza na ich blogach;


- podać link do bloga i osoby, która otrzymała nagrodę-wyróżnienie od Ciebie.


 


Długo zastanawiałam się, czy wziąć udział w zabawie, gdyż jest wiele blogów (szczególnie tych kulinarnych) które czytam i które są dla mnie inspracją. Te, które prezentuję poniżej, są mi szczególnie bliskie i wielu istniejącym kulinarnym blogom ciężko będzie im dorównać. To również jedne z nielicznych, z których przepisów korzystam regularnie. No to zaczynamy!


 


Liska z Whiteplate - to jeden z pierwszych blogów, które poznałam. Lubię ciepło, jakie promieniuje z tego miejsca. Piękne zdjęcia, wspaniały komentarz i domowa atmosfera. No i ten zapach chleba...


Tatter z Palce lizać - też jeden z pierwszych. Zawsze jak szukam inspiracji, zaglądam właśnie tutaj. Cudne zdjęcia, które inspirowały mnie do tego, żeby lepiej przyłożyć się do fotografowania. Tatter jest jednym z moich kulinarnych autorytetów.


Kochtopf - blog legenda. Chociaż nie zawsze wszystko rozumiem (bo niestety nie wszystkie wpisy publikowane są w języku angielskim), to z przyjemnością przyglądam się kolejnym wpisom. Blog ten po raz pierwszy zainspirował mnie do tego, aby upiec chleb.


Dorotus z Moje wypieki - mój autorytet w kwestii słodkich wypieków. Ile to już przepisów wypróbowałam za namową Dorotus. Blog ten zainspirował mnie do reaktywacji moich zapisków po małej przerwie.


Irena i Andrzej - podziwiam za miłość do kuchni, systematyczność, wypróbowywanie wciąż nowych smaków. Tutaj nie można się nudzić. Zaglądam codziennie, chyba najczęściej ze wszystkich blogów. Pamiętam, że pierwszym przepisem, jaki sama wypróbowałam był domowy paprykarz. :). Irena i Andrzej są również najlepszymi uczestnikami moich zabaw kulinarnych :). Zawsze mogę na nich liczyć.


Olga z blogu Smak imprezy - tutaj wpadałam przypadkiem, poszukując przepisu na biscotti. I już zostałam. Podziwiam za nieszablonowe propozycje kulinarne. Zawsze z przyjemnością zaglądam, co nowego zaproponuje mi autorka.


Asia z Kwestia smaku - ostatnie odkrycie, ale za to jaka perełka. Mój ulubiony blog jeśli chodzi o szatę graficzną i zdjęcia. Wspaniałe przepisy, po których zaraz robię się głodna, dopełnione wyczerpującym komentarzem.


Cudawianki -  chociaż blog został już zamknięty, to nadal jest kopalnią świetnych przepisów. Cudawianki to jedna z najbliższych mi osób, jeśli chodzi o świat wirtualny. Tęsknię za jej dowcipnymi wpisami.


last but not least- Notme - tutaj komentarz jest zbędny. Wystarczą same zdjęcia. Rewelacja.

4 komentarze:

majanaboxing pisze...

Myszko gratuluję w pełni zasłużonej nominacji! :)))) Pozdrówka ciepłe.

notme-gotuje pisze...

Gratuluje i dziekuje Ci pieknie!! :))))

olalala77 pisze...

Gratuluję :)!

olgasmile pisze...

Myszko - serdecznie dziękuję za nominację - jest mi bardzo, bardzo przyjemnie!
Pozdrawiam serdecznie
Olga Smile