wtorek, 13 stycznia 2009

Blog roku 2008


Podobnie jak w roku ubiegłym KNEDLIK bierze udział w konkursie na blog roku. Jeśli zaglądacie tutaj z przyjemnością, jeśli moje zdjęcia i przepisy są dla was inspiracją, będzie mi bardzo miło, gdy oddacie swój głos na niniejszy blog. Wystarczy, że wyślecie sms o treści H00257 (w numerze znak 0 to cyfra zero) na numer 7144.


Głosowanie będzie miało dwa etapy. Pierwszy kończy się 22 stycznia o godzinie 12. Do drugiego etapu przejdzie dziesięć najwyżej ocenianych blogów z każdej kategorii.


Koszt sms to 1,22 zł, dochód z wysłanych wiadomości zostanie przekazany na opłacenie turnusów rehabilitacyjnych dzieci chorych na porażenie mózgowe. Dodatkowo każdy z głosujących ma szansę na wygranie aparaty fotograficznego Casio Exilim EZ-Z80.


Za wszystkie głosy serdecznie dziękuję!


Śniadaniowy również bierze udział w konkursie. Zainteresowanych zapraszam po szczegóły tutaj.

6 komentarzy:

atina_bc pisze...

No to już głosuje:) Pozdrawiam:)

majanaboxing pisze...

Zagłosowałam :)

notme-gotuje pisze...

Zaglosowala bym, ale nie moge z poza granic Polski :(

Zycze pełnej skrzynki sms'ow. :)

Pozdrawiam!

grumko pisze...

Ja również zagłosowałem i trzymam kciuki za wszystkie blogo kulinarne!!

mysza_klapsiara pisze...

Dziękuję wam za głosy! :)

dorotus76 pisze...

Niestety, nie mogę poprzeć sms-em, ale mocno trzymam kciuki i życzę powodzenia!