poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Pierwsze wrażenia

Przeżyłam ;). I nawet mi się podobało! Chociaż muszę przyznać, że początki są trudne ;). Pewna niezgrabność nowicjuszki wywołała uśmiech na twarzy współćwiczących, ale i tak dobrze się bawiłam. Nogi odmawiają teraz posłuszeństwa (poszłam ćwiczyć brzuch, a bolą mnie nogi ;)), ale za to  przy okazji odkryłam dodatkowy chłodzący efekt nowego serum Dove. O ile o właściwościach ujędrniających ciężko mi jeszcze pisać, to przyjemne uczucie chłodu tak kojące dla moich nóg mogę już wychwalać i reklamować.


Do domu wróciłam tak zmęczona, że nie miałam siły nic jeść, a tym bardziej gotować. Przygotowałam więc błyskawicznego grillowanego bakłażana, którego zjadłam ze świeżą bagietką. Ta ostatnia może do dietetycznych nie należy, ale przy tak niskiej kaloryczności bakłażana (zaledwie 28 kalorii w 100 g) nie była chyba zbyt wielkim szaleństwem.




Grillowane bakłażany



Grillowane bakłażany

Porcje: 2

Czas przygotowania: 60 minut

Składniki:

  • 1 bakłażan

  • 3 ząbki czosnku

  • 2 łyżki oliwy z oliwek

  • sól

  • świeżo zmielony pieprz

  • sok z cytryny


Sposób przygotowania:

Bakłażana dobrze umyć, pokroić na plasterki o grubości około 1 cm. Posolić i skropić sokiem z cytryny, odstawić na 30 minut. Po tym czasie grillować na ruszcie lub specjalnej patelni po 2-3 minuty z każdej strony. Następnie posmarować oliwą i posypać pieprzem i pokrojonym drobno czosnkiem. Podawać od razu.



[print_link]

6 komentarzy:

Majana pisze...

Ból nóg czy brzuszka przejdzie po kolejnych razach :) Wiem co mówię :)) Będzie dobrze :)
A bakłażan wygląda niezwykle pysznie , bardzo lubię bakłazany :))
Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

grumko pisze...

Bardzo lubimy bakłażany i cieszymy się, że już niedługo odwiedzimy kraje, w których używa się ich często do gotowania;-)

Gosi@ pisze...

szybkie danko,a jak efektowne :)

agata pisze...

Każdemu prawdziwemu sportowcowi należy się wieczorna porcja bagietki, bez wyrzutów sumienia! :)

mysza klapsiara pisze...

@Majana: Mam nadzieję, że przejdzie ;). Jutro kolejne starcie!
@grumko: to czekam niecierpliwie na przepisy. Może z któregoś skorzystam.
@Gosia: :D
@agata: Skoro tak, to już przeganiam wyrzuty ;).

VegeABC pisze...

gotować - tak, smażyć - tak, ale żeby bakłażana można było grillować to zupełna nowość! :)
dzięki za przepis! (chociaż podejrzewam ze dodatek czosnku mocno dominuje smak, nie?