środa, 6 maja 2009

Nieśmiało

Powoli bo powoli, ale zaczynam się ujawniać ;). Najpierw seria krótkich filmików relacjonujących moje przygotowania do lata z Dove :), teraz krótka prezentacja na The Daring Kitchen. A to dopiero początek! ;)


Miałam opublikować kolejny z dietetycznych przepisów, ale to chyba już wieczorem. Może moje ręce, odmawiające współpracy po wczorajszych zajęciach TBC, będą w stanie wystukać jeszcze kilka słów :). Dawno nie byłam tak zabiegana! Zajęcia fitness trzy-cztery razy w tygodniu, uczelnia, dwie magisterki, dyplom, w czwartek spotkanie dotyczące funduszy strukturanych, w piątek wizyta u dietetyka... Oj będzie się działo! Dobrze, że przynajmniej te kilkanaście minut dziennie, jakie poświęcam ostatnio na moje zabiegi upiększające :))), dają chwilę wytchnienia!.To do wieczora!

4 komentarze:

zemfiroczka pisze...

Zatem: nick pochodzi od bajki nie dla dzieci? ;)

Okazuje się, że sporo ludzi marzy o kiciusiu, hehe ;)

mysza klapsiara pisze...

@Zemfiroczka: Dokładnie stąd :)

Majana pisze...

Witaj Myszko!:)
Dlaczego nie mogę wejść by przeczytać najnowszy Twoj wpis? Wpisuję hasło i nie idzie dalej.. buuu..

mysza klapsiara pisze...

@majana: już działa :) musiałam na chwilę zahasłować notkę, ale już odblokowana :)