piątek, 9 kwietnia 2010

Zestaw przypraw do zgarnięcia

Dzięki odrobinie szczęścia, kurczakowi w glazurze miodowej z imbirem, wygodnej liście zakupów Listonic oraz serwisowi na1000sposobow.pl mam dla Was dwa zestawy fantastycznych przypraw orientalnych. Znajdziecie tutaj między innymi trawę cytrynową, papryczki piri piri czy sate. Macie ochotę? Jeśli tak :), to zapraszam do wypróbowania jednego, dowolnego przepisu z mojego blogu. Przepisy możecie modyfikować do woli, dostosowując je do swoich upodobań. Info o przygotowanej potrawie zostawiajcie w komentarzach pod tą notką. Zwycięzców wybiorę zaś w drodze losowania. Na zgłoszenia czekam do 21 kwietnia. Powodzenia!

4 komentarze:

trufla3 pisze...

Ja już wyszperałam......zostawiłam ślad pod potrawą, którą zrobię:) Właśnie gotuję ziemniaki:) Mam nadzieję, że cię zaskoczę:)
pozdrawiam

gin pisze...

Skusiłaś :)

Wybrałam bułeczki z truskawkami - bo miałam truskawki, i zachciało mi się czegoś takiego właśnie drożdżowego... :) Dorzuciłam migdały i wyszły boskie :)

A tu sznurek:
http://ginwkuchni.blogspot.com/2010/04/bueczki-z-truskawkami-i-migdaami.html

asiejka pisze...

gapa jestem..
i zapomniałam napisac o malinowych babeczkach
upieczone i na blogu zamieszczone jeszcze w czasie, więc może się liczą.. ale jeśli nawet nie - to i tak były pyszne :-)

http://ugotujmy.blogspot.com/2010/04/maliny-sie-skonczyy.html

Komu zestaw do grilla? | Knedlik.pl pisze...

[...] 2010 Pamiętacie, jak jakiś czas temu, dzięki uprzejmości serwisu Listonicmiałam do rozdania zestaw przypraw orientalnych? Dzisiaj możecie dostać bardzo przydatny zestaw do grilla. Idealny na pikniki. Bardzo poręczny, [...]