sobota, 12 czerwca 2010

Makaron z musem truskawkowym

Dobre, bo polskie!

StrawberriesHit szkolnych stołówek ;), ale przy tym bardzo smaczny. Jeden z moich faworytów na upalne letnie dni. Sprawdza się idealnie wtedy, kiedy nie mam ani czasu, ani ochoty na dłuższe wuzyty w kuchni. A tak makaron sam się gotuje, a zmiksowanie truskawek z jogurtem nie zajmuje dłużej niż minutę. Zdecydowanie polecam. I niniejszym sezon truskawkowy uważam za otwarty!


Porcje: 2-3


Czas przygotowania: 15 minut


Składniki:


  • 250 g dowolnego makaronu (u mnie świderki)

  • 500 g truskawek

  • 300 ml jogurtu naturalnego

  • łyżka cukru (można pominąć)

  • listki świeżej mięty

Makaron ugotować al dente, odcedzić i ostudzić. Pozbawione szypułek i umyte truskawki zmiksować z jogurtem, miętą i łyżką cukru. Tak przygotowanym musem polać makaron. Podawać od razu.


Strawberries


[print_link]

3 komentarze:

Kaś pisze...

uwielbiam makaron z truskawkami, bardzo często robię na kolację

Majana pisze...

Uwielbiam makaron z truskawkami!:)

milk_chocolate84 pisze...

wczoraj miałam na obiad truskawki z makaronem :) zjadłam cały talerz a potem zagryzłam jeszcze kilkoma świeżymi ;)