środa, 12 listopada 2008

229. Spaghetti z serem i pieprzem

WERSJA DO DRUKU




Bo najprostsze potrawy są najsmaczniejsze. Przepyszne spaghetti, jedno z moich faworytów. Przepis z wrześniowej Kuchni.




Składniki: 25 dag makaronu spaghetti, 10 dag tartego sera pecorino, 1 łyżka oliwy, dużo świeżo zmielonego pieprzu

Makaron ugotować al dente, odcedzić, zostawiając około 1/2 szklanki wrzątku z gotowania. W misce szybko wymieszać tarty ser z wrzątkiem i dużą ilością pieprzu - powinien powstać kremowy sos. Sos wymieszać z makaronem. Smacznego!

4 komentarze:

nette7 pisze...

Tak, ten przepis jest w "Kuchni"? A dlaczego ja go nie dojrzałam? ;) Muszę jeszcze raz przejrzeć moją gazetową biblioteczkę :) Tylko propo sera, gdzie można go kupić?

mysza_klapsiara pisze...

Ja ser kupiłam w zwykłym hipermarkecie. Polecam też Almę, Piotra i Pawła, Bomi.

zemfiroczka pisze...

Superanckie! Mi też jakos się w Kuchni nie rzucił w oczko ten przepis. Dobrze, że czuwasz ;)

potwierdzam, pecorino do dostania w Almie- sama tam się zaopatruję i bardzo lubię- ten ser w sensie.

pozdrówka!

kasiac01 pisze...

ser i pieprz, to moje ulubione połączenie. Wypróbuję niedługo!