piątek, 20 listopada 2009

Beaujolais Nouveau est arrivé!

Trzeci czwartek miesiąca za nami, tak więc otwarto już pierwsze butelki tegorocznego beaujolais noveau. I chociaż faktycznie nie ma w tym winie nic szczególnego, to jednak jest wspaniałym pretekstem, aby w jesienny ponury wieczór wyjść na miasto i spotkać się z przyjaciółmi. My świętujemy corocznie ;), o dobrą zabawę chodzi przede wszystkim!


Jeśli macie ochotę spróbować młodego wina, serwis gastronauci poleca kilka ciekawych miejsc na degustację.


Beaujolais Nouveau 2009

3 komentarze:

karolka pisze...

Ja moje wino sprobuje dopiero dzis. Kilka butelek czeka juz zakupionych specjamlnie na dziesiejszy wieczor, przeciez piatek to weekendu poczatek :)

karoLina pisze...

Ja w tym roku jakoś nie zdążyłam świętować Beaujolais, a akurat to wino smakuje najlepiej w trzeci czwartek... Z drugiej strony, mam z nim związane tak miłe wspomnienia, że tylko z tego powodu wydaje się o klasę lepsze.

mysza klapsiara pisze...

@karolka: I jak, i jak?

@karoLina: czasami nawet o półtorej ;)

BTW cóż za zbieżność imion! 3xK :)